invalid_user Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Grattis mann, fint at at våre nye landsmenn lærer språket så ufattelig fort Tipper at du skriver bedre enn meg. Men er det noe spesiellt du savner fra Rusland, ehmm Russland ? 5174868[/snapback] Pappa og vennene mine først og fremst. Av materielle ting er det nok matrettene og noen matvarer som ikke finnes her Heldigvis åpnet det nettopp en russisk matbutikk her i Oslo for en stund siden. :-) Ellers savner jeg bare selve stemninga eller atmosfæren. Det kan vel også kalles hjemlengsel. Trives her i Norge, derfor skjer det ikke ofte. :-) Da jeg var på besøk i 2003 syns jeg alt var så ufattelig billig. Tok med meg 1000.- og måtte til og med tenke på hva jeg skulle kjøpe. Pussig at jeg ikke ble ranet.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Tenk å ha vært i Norge i 4,5 år og kunne språket bedre enn de fleste som har levd her i 17-18 år! Heller tvilsomt om jeg kunne flytende russisk etter like kort tid gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå