Deadringer Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hvor lang tid brukte de på å sende den da? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Altfor lang tid Jeg bestilte den 9 desembr, fikk t-skjortene i går. Den 5 januar. Tok vel en uke før de shippet den til norge (den 16 desember), også skulle det ta 5-10 dager før jeg hadde den på postkontoret. Jeg fikk pakkelapp den 1. januar om at den måtte tullklareres. Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 "I fucked the girl in hanson" er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Noen som vet om et norsk nettsted som selger denne? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som vet om et norsk nettsted som selger denne? 5395230[/snapback] DEN SKAL JEG HA Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har kjøpt en del t-skjorter hos t-shirthell (bl.a. "If Jesus comes back, We'll Kill him again), og noen fra zestuff (Nono, keep talking, I still have a few brain cells left that you haven't murdered with your stupidity), og alle har kommet innen en uke jeg har bestilt dem. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Er det lov til å endre litt på teksten, f.eks. oversette den fra engelsk til norsk for så å selge den? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 http://www.80stees.com/images/products/MacGyver_Tshirt.jpg Noen som vet om et norsk nettsted som selger denne? 5395230[/snapback] Ah! Genial! Den skal eg definitivt ha. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 http://threadless.com/product/261/What_would_Macgyver_Do den er bedre! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Kan noen forklare meg hva som står på denne her.. Forstod den ikke whistle.gif tehe. signaturen min jo Noen som vet om et norsk nettsted som selger denne?* DEN SKAL JEG HA wub.gif , den der var jo bare tøffest! Endret 8. januar 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Læreren min har sånn B-gjengen t-skjorte. 5138531[/snapback] min og 5144098[/snapback] min og.. Kanskje de er medlemmer av B-gjengen 5144105[/snapback] eller kanskje det er samme lærer? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) I am not a geek T-Shirt Knight saying Ni T-Shirt Home is where the Hearthstone is T-shirt Your skill in Reading T-Shirt I Ninja'd this Shirt Every time you download music T-Shirt I Saw Your Mom T-Shirt Internet Shirt TShirt I'm l33t! T-shirt Green Linen Shirt T-Shirt Er flere her Endret 8. januar 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hehe.. geniale sjorter Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har en med bush laget som Che guevara med teksten "Vive La Freedom" under. Tror du bestefar fyrer på alle plugger når han ser den? Lenke til kommentar
1ar Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mange morsomme t-skjorter her inne, men der som synes at de nazi skjortene var morsomme er enten totalt idioter eller noen drittunger som ennå ikke har lært seg historien! Faen altså, skulle tro at folk visste bedre enn som så! Hva faen er vel morsomt med barn som blir gasset ihjel? Skjerp dere moderatorer!! Må holde et visst nivå her inne! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Så du synes ikke at Hitler gjorde noe som helst som var bra? Lenke til kommentar
1ar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Så du synes ikke at Hitler gjorde noe som helst som var bra? 5427055[/snapback] Rent økonomisk i et kort perspektiv fikk han gjort mye, men dette var, nesten uten unntak, grunnet opprustning til krig. Med unntak av Autobahn og Bobla ser jeg ikke noe bra med hans politikk nei. Men regner jo med at du ikke er så dum at du ikke forstår budskapet med den t-skjorta. Selge til drittunger som knapt har hørt om Hitler og som synes det virker "kult". Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Geez, ooh en trøye med hitler på krise! Sue them, ork whine her. Jeg skal forøvrig skaffe meg en pure pwnage trøye, med deagle og headshot logo på. Med mindre de har en tøffere en i 1.6 'stil' Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 CS-shirt, you go.. Denne likte eg SUPPORT THE FINE ARTS SHOOT A RAPPER Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 T-skjorter fra T-shirthell skal kjøpes inn! Mange råfete skjorter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå