Gå til innhold

Microplex kommer med ny webshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opera 7.23 var ikke så glad i menyen. Står bare å loader, og ingenting skjer. Dette kan jo være at 7.23 er eldgammelt, eller at java er utdatert hos meg.

Har modem, så er ikke overlykkelig for å drive med oppdateringer.

EDIT: Det funkerte helt fint i IE, det vil vel da si at det er Opera som er utdatert?

5160876[/snapback]

Jeg har Opera 8.50 og menyen fungerer helt fint. Det er sikkert versjon 7.23 som ikke klarer å vise den type menyer.

8.50 versjonen er på 3.7MB og du kan laste den ned her :)

Lenke til kommentar
Opera 7.23 var ikke så glad i menyen. Står bare å loader, og ingenting skjer. Dette kan jo være at 7.23 er eldgammelt, eller at java er utdatert hos meg.

Har modem, så er ikke overlykkelig for å drive med oppdateringer.

EDIT: Det funkerte helt fint i IE, det vil vel da si at det er Opera som er utdatert?

5160876[/snapback]

Jeg har Opera 8.50 og menyen fungerer helt fint. Det er sikkert versjon 7.23 som ikke klarer å vise den type menyer.

8.50 versjonen er på 3.7MB og du kan laste den ned her :)

5161266[/snapback]

Saken er vel den at jeg rett og slett ikke liker utseende på de nye versjonene. Det er derfor jeg fortsatt holder meg fast til 7.23

Lenke til kommentar

Ta en titt på hvordan Microplex har laget siden sin via:

Microsoft Visual Studio 7.0 og selve menyen har denne leverandøren: ASP TreeView component version 2.0.0.4 http://www.obout.com og hvis du følger linken der til CSS fila (for menyen) så heter den: /TreeIcons/Styles/Explorer/obout_treeview2.css.

Hva sier dette jo selve siden er designet i et MS only miljø og de kan aldri ha åpnet siden engang i Firefox. Personlig skulle jeg gjerne likt og vite hvor mange prosent av deres besøkende som bruker Firefox, tipper det passer ganske godt med W3Schools sine statistikker, og dermed rundt 20%. Så de er ikke villig til og teste sidene mot en nettleser som står for 20% av omsetningen deres ?

Jeg har virkelig likt Microplex som butikk hittil men dette er rimelig pinlig ihvertfall i mine øyne, for ikke og nevne at siden deres er en sinnsvak tabellsuppe som da IKKE er bakoverkompatibel.

Cobos

Lenke til kommentar
Synes siden ser grei ut, men kommer ikke til å handle der. Når de ikke har VISA betaling samt tar ekspedisjonsgebyr så går jeg heller til andre webshopper. Ikke mange produktene du ikke får tak i andre steder.

5160909[/snapback]

jeg sendte en mail til microplex rett før den nye nettbutikken åpnet, og de svarte at de skal begynne med kort om en god stund..... det blir diggizz

5164226[/snapback]

Nettopp. Jeg har handlet flere ganger fra Microplex og jeg har hver gang vært meget godt fornøyd med service og tempo. Har også fått god service/support på mail.

Det var da aldri noe problem å finne varene på de gamle sidene heller, så hvorfor lansere ny butikk med brask og bram når de ikke har fått på plass det de har fått mest juling for, nemlig ekspedisjonsgebyr og betalingsmåte. Noe som fordyrer særlig små men nødvendige handler feks.

Lenke til kommentar
jeg sendte en mail til microplex rett før den nye nettbutikken åpnet, og de svarte at de skal begynne med kort om en god stund..... det blir diggizz

5164226[/snapback]

De sa de for over 3 år siden også, og ingenting har hendt enda. Jeg tror det når jeg ser det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...