Gå til innhold

Microplex kommer med ny webshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt fin side hvis du bruker Explorer, men hvis en bruker FF blir det litt tungvint med 2 scrollvinduer osv i menyen

5150229[/snapback]

Syns det var helt ok med de to skrolvinduene ;)

5150746[/snapback]

Tror jeg har ombestemt meg, har fått det til å bli 3 scrolvinduer, dette var Jæ*** tungvint.

Håper de fikser dett snart :)

Lenke til kommentar

Fra nyheter på http://www.microplex.no

Vi har fått tilbakemelding fra mange kunder som bruker Mozilla Firefox at det er problemer med å vise menyen riktig og at istedet for at menyen ekspanderer seg får man scrollbars.

Dette er en bug i den nåværende versjonen av Firefox og vil bli fikset i neste versjon. For å laste ned RC2-utgaven av den neste versjonen (hvor denne feilen er fikset) kan dere gå hit:

http://www.mozilla.org/projects/firefox/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vel *host hark*, at menyen ikke vises riktig er nok en bug i programmereren ikke i FF. Men, det -kan- tenkes at FF har et problem med en eller annen åndsvak javascript-funksjon, men dette bør man uansett teste på forhånd.

5152462[/snapback]

Vel *host hark*.. kanskje det er greit å dokumentere lettvinte påstander?

Tipset til Microplex stemmer ihvertfall..

Meget mulig "en åndsvak javascript-funksjon" er synderen... eller en "bug i programmeren" som kodet web-sida for Microplex..

Det er også fint å ikke ha ett religiøst forhold til browsere... Funker en webside mindre bra i en browser.. er det jo bare å bruke en annen (synes nå jeg).. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå er plutselig hele ordrehistorien min borte fra nettbutikken.

Irriterende. La inn ny bestilling i går og får ikke sjekket status.

5154005[/snapback]

Huff ja..

Jeg var så "eksaltert" over den funksjonaliteten, og nå er den borte..

Her må det testes mer Microplex.. :(

Lenke til kommentar
Det er også fint å ikke ha ett religiøst forhold til browsere... Funker en webside mindre bra i en browser.. er det jo bare å bruke en annen (synes nå jeg).. :)

5152629[/snapback]

En bedrift som lever av å selge produkter via web burde, i likhet med alle andre mener nå jeg, sørge for at websidene fungerer i alle mer eller mindre populære nettlesere.

Nå er det fint at feilen rettes i nyeste versjon av Firefox, men selv om en ny versjon slippes er det alltid en massiv brukgruppe som ikke vil oppgradere.

Greit nok at jeg ikke dokumenterer min "lettvinde" påstand, men fakta er at websidene til Microplex ikke fungerer i den nåværende nyeste versjonen av Firefox, og antageligvis ikke forgjengerne heller. Dette er jo noe de bør gjøre noe med. Da i form av en mer kompatibel kode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

5152629[/snapback]

En bedrift som lever av å selge produkter via web burde, i likhet med alle andre mener nå jeg, sørge for at websidene fungerer i alle mer eller mindre populære nettlesere.

Nå er det fint at feilen rettes i nyeste versjon av Firefox, men selv om en ny versjon slippes er det alltid en massiv brukgruppe som ikke vil oppgradere.

Greit nok at jeg ikke dokumenterer min "lettvinde" påstand, men fakta er at websidene til Microplex ikke fungerer i den nåværende nyeste versjonen av Firefox, og antageligvis ikke forgjengerne heller. Dette er jo noe de bør gjøre noe med. Da i form av en mer kompatibel kode.

5155837[/snapback]

Ikke uenig i disse argumentene nei.. :)

Det er vel ting som tyder på at noe mer testing (av den nye Web-løsningen) nok hadde vært lurt.

Jeg vil ha tilbake ordrehistorikken!

:D

Lenke til kommentar

Utrolig kjekt at man kan bli varslet hvis en utgått vare kommer inn. Litt mer strukturert enn før. (Tar nok litt tid å bli vant til). En uting at menyen lastes på nytt når man klikker på et produkt eller ny underkategori. F.eks man klikker på et cheaftec kabinett, så lastes hele kabinettmenyen på nytt. Er også irriterende at det kommer en skroll i menyen. Dette er utrolig talentløst... (merket det når jeg så på kjølere til S939) Dette må fikses på. Enklere innlogging med email i stedet for kundenummer!

Lenke til kommentar

Opera 7.23 var ikke så glad i menyen. Står bare å loader, og ingenting skjer. Dette kan jo være at 7.23 er eldgammelt, eller at java er utdatert hos meg.

Har modem, så er ikke overlykkelig for å drive med oppdateringer.

EDIT: Det funkerte helt fint i IE, det vil vel da si at det er Opera som er utdatert?

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...