Tinker Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Angående nye muligheter så er dette foreløpig "same shit, - new wrapping" Endret 13. november 2005 av Tinker Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Helt fin side hvis du bruker Explorer, men hvis en bruker FF blir det litt tungvint med 2 scrollvinduer osv i menyen 5150229[/snapback] Syns det var helt ok med de to skrolvinduene Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det var litt rart med 2 scrollvinduer ja. "Annen funksjonalitet som vil komme innen kort tid er mulighet for VISA/kortbetaling, system for returhåndtering, lagre handlekurv som ønskeliste og maile denne til familie/venner osv..." Kommer nok snart Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Og de holder fremdeles på med å ta seg betalt for at de skal pakke varene, ser jeg... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Helt fin side hvis du bruker Explorer, men hvis en bruker FF blir det litt tungvint med 2 scrollvinduer osv i menyen 5150229[/snapback] Syns det var helt ok med de to skrolvinduene 5150746[/snapback] Tror jeg har ombestemt meg, har fått det til å bli 3 scrolvinduer, dette var Jæ*** tungvint. Håper de fikser dett snart Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Handler ikke så ofte på den siden så gjør meg egentlig igenting om det er flere scrollbaren inne i hverandre. Men det var faktisk litt plagsomt Lenke til kommentar
albe Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Fra nyheter på http://www.microplex.no Vi har fått tilbakemelding fra mange kunder som bruker Mozilla Firefox at det er problemer med å vise menyen riktig og at istedet for at menyen ekspanderer seg får man scrollbars. Dette er en bug i den nåværende versjonen av Firefox og vil bli fikset i neste versjon. For å laste ned RC2-utgaven av den neste versjonen (hvor denne feilen er fikset) kan dere gå hit: http://www.mozilla.org/projects/firefox/ Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vel *host hark*, at menyen ikke vises riktig er nok en bug i programmereren ikke i FF. Men, det -kan- tenkes at FF har et problem med en eller annen åndsvak javascript-funksjon, men dette bør man uansett teste på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Vel *host hark*, at menyen ikke vises riktig er nok en bug i programmereren ikke i FF. Men, det -kan- tenkes at FF har et problem med en eller annen åndsvak javascript-funksjon, men dette bør man uansett teste på forhånd. 5152462[/snapback] Vel *host hark*.. kanskje det er greit å dokumentere lettvinte påstander? Tipset til Microplex stemmer ihvertfall.. Meget mulig "en åndsvak javascript-funksjon" er synderen... eller en "bug i programmeren" som kodet web-sida for Microplex.. Det er også fint å ikke ha ett religiøst forhold til browsere... Funker en webside mindre bra i en browser.. er det jo bare å bruke en annen (synes nå jeg).. Endret 14. november 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Nå er plutselig hele ordrehistorien min borte fra nettbutikken. Irriterende. La inn ny bestilling i går og får ikke sjekket status. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Den var faktisk jævlig stygg i forhold til den gamle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Nå er plutselig hele ordrehistorien min borte fra nettbutikken.Irriterende. La inn ny bestilling i går og får ikke sjekket status. 5154005[/snapback] Huff ja.. Jeg var så "eksaltert" over den funksjonaliteten, og nå er den borte.. Her må det testes mer Microplex.. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det er også fint å ikke ha ett religiøst forhold til browsere... Funker en webside mindre bra i en browser.. er det jo bare å bruke en annen (synes nå jeg).. 5152629[/snapback] En bedrift som lever av å selge produkter via web burde, i likhet med alle andre mener nå jeg, sørge for at websidene fungerer i alle mer eller mindre populære nettlesere. Nå er det fint at feilen rettes i nyeste versjon av Firefox, men selv om en ny versjon slippes er det alltid en massiv brukgruppe som ikke vil oppgradere. Greit nok at jeg ikke dokumenterer min "lettvinde" påstand, men fakta er at websidene til Microplex ikke fungerer i den nåværende nyeste versjonen av Firefox, og antageligvis ikke forgjengerne heller. Dette er jo noe de bør gjøre noe med. Da i form av en mer kompatibel kode. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Spørsmålet er om dette er en feil i Firefox, eller om det er en "Microsoft-feature" som legges til i 1.5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det er også fint å ikke ha ett religiøst forhold til browsere... Funker en webside mindre bra i en browser.. er det jo bare å bruke en annen (synes nå jeg).. 5152629[/snapback] En bedrift som lever av å selge produkter via web burde, i likhet med alle andre mener nå jeg, sørge for at websidene fungerer i alle mer eller mindre populære nettlesere. Nå er det fint at feilen rettes i nyeste versjon av Firefox, men selv om en ny versjon slippes er det alltid en massiv brukgruppe som ikke vil oppgradere. Greit nok at jeg ikke dokumenterer min "lettvinde" påstand, men fakta er at websidene til Microplex ikke fungerer i den nåværende nyeste versjonen av Firefox, og antageligvis ikke forgjengerne heller. Dette er jo noe de bør gjøre noe med. Da i form av en mer kompatibel kode. 5155837[/snapback] Ikke uenig i disse argumentene nei.. Det er vel ting som tyder på at noe mer testing (av den nye Web-løsningen) nok hadde vært lurt. Jeg vil ha tilbake ordrehistorikken! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Likte den som den har blitt jeg Tomler opp! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sweet. Logga akkurat inn, fy faen for en forskjell. Slutt på den gamle HTMLen Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Utrolig kjekt at man kan bli varslet hvis en utgått vare kommer inn. Litt mer strukturert enn før. (Tar nok litt tid å bli vant til). En uting at menyen lastes på nytt når man klikker på et produkt eller ny underkategori. F.eks man klikker på et cheaftec kabinett, så lastes hele kabinettmenyen på nytt. Er også irriterende at det kommer en skroll i menyen. Dette er utrolig talentløst... (merket det når jeg så på kjølere til S939) Dette må fikses på. Enklere innlogging med email i stedet for kundenummer! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Opera 7.23 var ikke så glad i menyen. Står bare å loader, og ingenting skjer. Dette kan jo være at 7.23 er eldgammelt, eller at java er utdatert hos meg. Har modem, så er ikke overlykkelig for å drive med oppdateringer. EDIT: Det funkerte helt fint i IE, det vil vel da si at det er Opera som er utdatert? Endret 16. november 2005 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå