Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Derfor jeg ikke kom inn på Microplex Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har bestandig handlet på Microplex, men det er siden de har de kuleste Lian Li kabinettene og faktisk den beste, og rimeligst tastaturet jeg har hatt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 vel, vet ikke hva jeg skal si. Ingenting overraskende med den nye webshoppen. Litt grått og kjedelig syns jeg. De har sett ned exp. gebyret til 20 kr, men det er forsatt der.. Så meg får de ikke tilbake som kunde. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ekspedisjonsgebyret er det samme som før, må legge til mva. Synest virkelig de burde prioritere å tilby oss muligheten til å betale med Visa/Mastercard, for så lenge det ikke går an hos de gidder ikke jeg å handle der. Tror de taper en del kunder på akkurat det... Ellers synest jeg det nye designet var greit nok, men synest det gamle designet fungerte vel så bra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Tja syntes siden var blitt veldig bra jeg da,litt uvant men det er vel alt som er nytt. Håper muligheter for visa kommer etter hvert EDIT: Annen funksjonalitet som vil komme innen kort tid er mulighet for VISA/kortbetaling, system for returhåndtering, lagre handlekurv som ønskeliste og maile denne til familie/venner osv... Endret 13. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg synes også Web'n er en klar forbedring. Og nå kan man jo faktisk se på ordrehistoriken... ikke bare få ei liste hvor du kan se at du har hentet pakken.. Ser at jeg har brukt noen kroner der også ja... Edit: Den er nok ikke helt gjennomtestet ennå.. <Atriclel not found...> Endret 13. november 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
entonic Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 enig med han over. er litt bøgga enda. Lenke til kommentar
Cinemarillion Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det er altså ikke bare jeg som ikke kommer inn på produktbeskrivelsene... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Mitt første inntrykk var at sida er blitt veldig fin.. Veldig oversiktlig og enkel. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 endelig oppgraderte di. det var på tide! Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nå fungerer produktbeskrivelsene. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Aesj! Den nye sida deres var dritstygg! Eller, det var kanskje å ta i litt, men den var verre enn før. Liker lite at det kommer sånn "loading" når du trykker på noe. Nå var alt så firkantet, lite og strukturert, likte det bedre før. Det eneste jeg likte nå var at en kan trykke på "pris", sånn at tingene blir sortert etter laveste og høyeste. Og en annen ting, det heter "Et kabinett, kabinettet, flere kabinett, alle kabinettene", ikke kabinetter. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Den menyen på høyre side, Når du trykker på en "ting" burde "tingen" du hadde åpnet lukkes slik at listen ikke blir kjempelang. Bruker liksom 3år på å scrolle nedover. Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Synes sida er veldig grei og oversiktlig, absolutt kurant er min mening.Men butikker som ikke skjønner at ekspedisjon av varer nødvendigvis er noe som automatisk kommer som en følge av at man faktisk selger noe, de får ikke kronene mine så lenge de skal ilegge meg gebyrer fordi jeg tar meg bryet med å handle av dem.Synes ekspedisjons gebyrer er noe forbanna tull og skyr det som pesten. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Her er menyen, ekspandert, i FF 1.0.7 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Synes sida er veldig grei og oversiktlig, absolutt kurant er min mening.Men butikker som ikke skjønner at ekspedisjon av varer nødvendigvis er noe som automatisk kommer som en følge av at man faktisk selger noe, de får ikke kronene mine så lenge de skal ilegge meg gebyrer fordi jeg tar meg bryet med å handle av dem.Synes ekspedisjons gebyrer er noe forbanna tull og skyr det som pesten. 5147653[/snapback] Helt enig! Synes også at flere nettbutikker burde ha fri frakt hvis en bestilte over f.eks. 10000kr (ikke at det er aktuelt hos microplex da ) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Flere som synes den er treg? Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Designet var ganske bar det, men det er fortsatt et sinnsvakt stort og tungt tabellbasert system. For ikke og nevne at det ser helt amatørmessig ut i Firefox/Mozilla... Det er litt skremmende at de tilsynelatende bruker en løsning som aldri er åpnet i Firefox engang ?? Personlig er det en mye større grunn til ikke og handle hos Microplex enn ekspedisjonsgebyret. Jeg gjør jo min webshopping i den browseren jeg bruker daglig og for oss Firefox brukere ville jeg mye heller hatt den gamle løsningen tilbake enn dette... Nå skal det jo sies at jeg faktisk likte den gamle løsningen Cobos Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Helt fin side hvis du bruker Explorer, men hvis en bruker FF blir det litt tungvint med 2 scrollvinduer osv i menyen Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Begynte å lutre på kordan nokon kunne like det der, men det var jo selfølgeleg på grunn av at eg brukar firefox I Internett explorer ver den jo grei, bedre enn gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå