Boralis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Som sagt kommer de med ny webshop i løpet av helgen og i den forbindelse skriver de følgende: Vår nye webshop er endlig klar og blir lansert førstkommende lørdag. Vi er dessverre avhengige av litt nedetid for å få dette til fungere, så fredag 11/11 kl. 23:59 vinker vi farvel til vår nåværende løsning og regner med å kunne presentere vår nye nettbutikk iløpet av lørdag ettermiddag. Bare til etteretning Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hurra Hurra Hurra ikke ett sekund for tidlig.. men tror neppe det klarer å lokke meg tilbake som kunde Endret 9. november 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det blir spennende.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kanskje de endelig kommer i prisguiden også da? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har alt planer om å kjøpe en god del fra Microplex. Håper de kommer med gode tilbud rundt åpningen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da håper jeg to av nyheten på åpningsdagen blir: "Hurra, dere kan nå benytte VISA på vår nettbutikk" "Som en ekstra gave til dere kunder, kutter vi ut ekspedisjonsgebyret, som gjør at alle varer blir enda billigere!" Da kan jeg heller stikke innom nettbutikken deres om jeg skulle trenge noe. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) ÅÅÅHHHHHHHHH!! Jeg har så jævli venta på VISA-betaling hos Microplex. EDIT: BAH!! Lære meg å lese. Endret 9. november 2005 av CrZy_T Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da kan jeg heller stikke innom nettbutikken deres om jeg skulle trenge noe. 5131032[/snapback] Jeg antar at dette betyr at du bor i Sarpsborg? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da håper jeg to av nyheten på åpningsdagen blir:"Hurra, dere kan nå benytte VISA på vår nettbutikk" "Som en ekstra gave til dere kunder, kutter vi ut ekspedisjonsgebyret, som gjør at alle varer blir enda billigere!" Da kan jeg heller stikke innom nettbutikken deres om jeg skulle trenge noe. 5131032[/snapback] Enig. Kutter de ut ekspedisjonsgebyret og tilbyr kortbetaling vil nok jeg også handle mer derfra. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da håper jeg to av nyheten på åpningsdagen blir:"Hurra, dere kan nå benytte VISA på vår nettbutikk" "Som en ekstra gave til dere kunder, kutter vi ut ekspedisjonsgebyret, som gjør at alle varer blir enda billigere!" Da kan jeg heller stikke innom nettbutikken deres om jeg skulle trenge noe. 5131032[/snapback] Enig. Kutter de ut ekspedisjonsgebyret og tilbyr kortbetaling vil nok jeg også handle mer derfra. 5131104[/snapback] Enig (håper Microplex leser dette) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 13 bruker(e) leser denne tråden (7 gjester og 0 anonyme brukere) og en fra Microplex. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Da kan jeg heller stikke innom nettbutikken deres om jeg skulle trenge noe. 5131032[/snapback] Jeg antar at dette betyr at du bor i Sarpsborg? 5131056[/snapback] [sarcasm] Hmm...14844 poster, og plutselig kommer du med reklame for Microplex..du jobber vel ikke der vel ? [/sarcasm] Endret 10. november 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Da håper jeg to av nyheten på åpningsdagen blir:"Hurra, dere kan nå benytte VISA på vår nettbutikk" "Som en ekstra gave til dere kunder, kutter vi ut ekspedisjonsgebyret, som gjør at alle varer blir enda billigere!" Da kan jeg heller stikke innom nettbutikken deres om jeg skulle trenge noe. 5131032[/snapback] Helt enig. Det er jammen på tide at Microplex blir mer "moderne". Det vil både Microplex selv og vi kunder nyte godt av. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, er veldig enig i det som blir sagt. Pluss det skader ikke å gjøre det enda enklere å finne fram.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, er veldig enig i det som blir sagt. Pluss det skader ikke å gjøre det enda enklere å finne fram.. 5132056[/snapback] finne fram ? Jegn synes utseende til Microplex er greit nok jeg, ikke noe negativt om det. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Gleder meg! Håper det blir noen tilbud Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Morgen Bedre sent enn aldri /jan Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ingen ny nettbutikk enda.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 BLir spennende å se når det kommer noe.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kanskje de endelig kommer i prisguiden også da? 5130964[/snapback] Neppe, det koster tross alt penger å være med der. Det er ikke noe man blir, men noe man må betale for. Noe som neppe skjer bare fordi de får ny webshop. Når skjer det noe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå