Martin04 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hei! jeg har en bærbar pc med windows xp + service pakke2. det er følgende feil som dukker opp. Initialisiring av sikkerhetskontobehandling mislytes på grunn av følgende feil: En enhet koblet til systemet virker ikke. Feilstatus 0xc0000001. klikk OK for å slå av maskin og starte på nytt i sikkermodus. Se hendelsesloggen for mer detaljert informasjon. Jeg har startet i sikker modus, men hjalp ikke. vet ikke om dette er sasser-virus. den bærbar Toshiba har ikke diskett-stasjon , ikke cd . men jeg har ekstern cd-rom. så er det noen her som kan hjelpe meg til å fikse den feilen, takkkk ! Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 kan godt være du har fått et virus ja. http://www.softwarepatch.com/tips/isass.html prøv å sett i winxp cden din og prøv med repair i oppstart av winxp installasjonen. du bør gå til anskaffelse av et antivirus program, finnes jo flere gratis versjoner som du kan prøve. AVAST og AVG er 2 svært bra gratis anitivirus programmer som er anerkjente og fått mye bra skryt Lenke til kommentar
Martin04 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 kan godt være du har fått et virus ja. http://www.softwarepatch.com/tips/isass.html prøv å sett i winxp cden din og prøv med repair i oppstart av winxp installasjonen. du bør gå til anskaffelse av et antivirus program, finnes jo flere gratis versjoner som du kan prøve. AVAST og AVG er 2 svært bra gratis anitivirus programmer som er anerkjente og fått mye bra skryt 5130201[/snapback] jeg har prøvd å koble til usb-cdrom med windows xp og starter , men ingenting skjer. har prøvd trykket Del-knappe for å bios men ingenting skjer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå