WaX[s] Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg MÅÅÅÅÅÅ ha limit på det forbanna nette mitt her! Når jeg skal spille funker jo ikke det for jeg har ei stygg søster som skal laste ned sanger, filmer + ha webcam OSV ! Jeg MÅ få fiksa et eller anna så jeg får limitert den delen som går inn til pc`n hennes! Vet det finnes Netlimiter, men det kan jo hu bare avslutte! Finnes det noen måte å få satt ned hastigheten til pc`n hennes?!? ?!?! TAKKKKK Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Først kan du nok gjøre om teksten og skrive godt/normal/akseptabel norsk! Endret 9. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Å du er sikkert ikke så pen du heller med sånt språkbruk. Kanskje søstera di skriver en lignende tråd om at den forbanna stygg broderen henes bruker hele båndbredden til spilling og slike barnslige ting når hun skal laste ned musikk og bruke webcam på msn eller noe sånt. Har hun finere språk, vil hun få flere svar og da er det kanskje du som sitter der med svarteper.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ta og rydd opp litt i språkbruken din. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hva med å kjøre netlimiter sammen med "rootkittet" til sony? http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307555 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fra retningslinjene: "Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på." Tråd stenges, trådstarter bes opprette ny tråd med normal høflig norsk, og uten bruk av caps-lock, overdreven tegnsetting eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg