ossa Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 jeg lastet ned N-Bench, version 2 idag. Testa det på maskinen min. Håpte noen andre hadde gjort det samme, og kunne gi meg noen kommentarer på følgende: Integer 1 (Tunnel)> N-Bench Score 848 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <Integer 2 (Mandelbrot)> N-Bench Score 1203 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <FPU 1 (Chase)> N-Bench Score 1088 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <FPU 2 (Rigid Body)> N-Bench Score 864 Marks FPS Average n/a Total Polygon Count n/a Total Texture Size n/a <CPU Overall> N-Bench Score 1000 Marks FPS Average n/a ------------------------------------------------------------------------------ [3D Benchmark Score] ------------------------------------------------------------------------------ <Low 1 (Leaves)> N-Bench Score 111 Marks FPS Average 1.46 FPS Total Polygon Count 125484 Counts Total Texture Size 7.0 MB <Low 2 (Breath)> N-Bench Score None FPS Average None Total Polygon Count None Total Texture Size None <High 1 (Leaves)> N-Bench Score None FPS Average None Total Polygon Count None Total Texture Size None <High 2 (Breath)> N-Bench Score None FPS Average None Total Polygon Count None Total Texture Size None <3D Overall> N-Bench Score None FPS Average None Det jeg lurer på, er dette noe å skryte av, eller er det søppel. Og så en liten utfording; Noen som ønsker å tippe på hvilken maskin dette er og dens maskinvare ut ifra scores??? beklager det laaange innlegget, men jeg trenger virkelig hjelp her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå