Bone Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei! Prøvd å søkt litt, men jeg fant ikke noe spesielt.. Men; Kan dere liste opp steder der man kan bestille spill over nettet? Legge ved link, og, om dere føler for det, komme med en kommentar, eventuelt erfaring?! Men, en liten link er det viktigste! De jeg vet om er; Utenlandske; www.play.com Norske; www.gamesmix.no www.cdon.com www.spaceworld.no www.spiderman.no www.elkjop.no www.komplett.no Jeg prøver egentlig å få tak i "The Movies - Premiere Edition", men CDON.COM var utsolgt, og de er de eneste som jeg har sett som har solgt den.. Uansett; Trenger svar på begge (webshop'er + the movies) Takk! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) prøv dvdstrax.com; der finner jeg det til 359,- i dvdutgave. Vær oppmerksom på at både frakt, moms og fortollingsgebyr kommer i tillegg. (da kan du likegjerne kjøpe det på nærmeste spillsjappe.) anyhoo; der står ettertrykkelig på deres hjemmeside at spillet ikke kommer før 15/11 Edit: Zailor Men det er nok ikke så rart du ikke finner det enda, siden det ikke er lansert i europa enda, kun i unaiten enda. Endret 9. november 2005 av gorber Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Du kan jo føye til http://www.dvdmoon.com i listen din. Edit: Har ingen egne erfaringer, men jeg har sett flere andre nevne denne i forbindelse med kjøp av dataspill, så den er sikkert bra. Endret 9. november 2005 av Juke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå