Gå til innhold

Nytt s39 HK ASUS ELLER ABIT?

P0nduz

Anbefalte innlegg

Da er det på tide og innvestere i et nytt s939 hk for meg. Lurer da på om jeg bør gå for Asus eller ABIT hørt gode ting om begge.

Korte kan gjerne ha agp så slipper jeg å kjøpe nytt skjerkort. ellers innvestere jeg gjerne i det også for å gå topp ytelse!

Det andre kravet er at jeg trenger minst 3 s-ata porter da jeg slal ha en ny disk i maskina.

Alle forslag mottas med takk om det skulle være andre merker og satse på

pris maks 1400 kr

På forhånd takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere hatt Abit AV8-3RD EYE og MSI K8N NEO2 Platinum,men nå har jeg ASUS A8V Deluxe/WIFI-g. Jeg er helt klart mest fornøyd med Asus kortet. Det har vært stabilt som et fjell,så det kan jeg absolutt anbefale.

Ta også en titt i Asrock 939DUAL-SATAII tråden. Asrock kortet har både AGP og PCI-Express,så det er et genialt kort til en latterlig billig penge. 488 kr koster det hos Databutikken. Det er 912 kr under budsjettet ditt. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
hvordan var ABIT korte da?

har fått et bra tilbud på det i den lokale databutikken. Så vurdere og kjøpe det som mitt første kort fordi har tenkt til å klokke en del.

har god erfaing med brukkesette på det.

5132268[/snapback]

Abit var jeg også veldig fornøyd med,så det kan jeg trygt anbefale. Må si at jeg savner det geniale viftestyringsprogrammet til Abit. Både Asus og Abit kortene er lydløse. Det ser jeg også på som en stor fordel. Det MSI kortet bråker mye.

Lenke til kommentar
men jeg skal ikke ha det korte, er bare en s-ata port på det og jeg trenger 2 stk og diskkontroller er uaktuelt!

5134877[/snapback]

1 x sata?

kremt...

Asrock 939Dual Sata2:

- 2 x SerialATA connectors support RAID,0,1,JBOD

- 1 x SATA2 connector (based on PCI E SATA2 controller JMB360)

- 2 x ATA 133/100/66 IDE connectors (supports 4 x IDE devices)

- 1 x Floppy connector

Ok?

Endret av torkelma
Lenke til kommentar
men jeg skal ikke ha det korte, er bare en s-ata port på det og jeg trenger 2 stk og diskkontroller er uaktuelt!

5134877[/snapback]

1 x sata?

kremt...

Asrock 939Dual Sata2:

- 2 x SerialATA connectors support RAID,0,1,JBOD

- 1 x SATA2 connector (based on PCI E SATA2 controller JMB360)

- 2 x ATA 133/100/66 IDE connectors (supports 4 x IDE devices)

- 1 x Floppy connector

Ok?

5134894[/snapback]

okay my bad:( lest feil et sted. er jo bra om det er 3 der tror nok det er litt mer aktuelt og sjekke ut den tråden om det ja :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...