RiZLa Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Noen som har erfaringer med denne musen?? Bestilte den i går og ville bare høre folks meninger. Jeg syns det virker som en kongemus, etter det jeg har sett.. Hvordan er den til spilling..? cs, osv.. first person shooter spill.. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har selv denne musen og er strålende fornøyd, du kunne ikke gjort et bedre kjøp. Explorer 3 er den beste gaming musa etter min mening. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 beste musa ever! skal jeg love deg. kan ikke kjøpe no bedre! Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har erfaringer med mange muser selv (^^) og Intelli. explorer 3.0 og optical er uten tvil de beste jeg har hatt. Datamus that is. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hvordan er det med underlaget til optiske mus ? En jeg var på LAN med prøvde min hviste Everglide Giganta og han hadde Logitech mus (optisk). Den virket ikke skikkelig.. Tenkte jeg også skulle kjøpe ny mus ettersom kulemusen jeg kjører nå etter den optiske bugga litt for mye.. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hva med den nye musa til Logitec Mx700, ser fet ut!! ser den på http://www.komplett.no Mvh, Stian Lenke til kommentar
kindings Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Da begynner vi å snakke trådløs mus med mening :smile: Jeg liker spesielt at Logitech endelig har forstått at vi vil ha flere enn 1 ekstra knapp på siden og det ser også ut som det er flere på "toppen". Underlag og optiske mus; dersom man skal ha musmatte bør man satse på noe veldig enkelt og helst ikke av typen med plastbelegg på(allà reklame mattene). Selv har jeg ikke brukt musmatte siden jeg fikk optisk mus, enkelt og greit fordi den fungerer problemfritt/bedre uten. Dog har jeg hørt at noen typer underlag(bordflater) kan skape problemer og da er sef musmatte et alternativ. [ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-08-27 19:58 ] Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Dette er ei veldig bra mus,blant de beste på markedet i dag, om ikke den beste. En ting har jeg å utsette på den: det er alt for liten motstand i alle fire knappene bortsett fra hjulet. Det kan være problematisk å hvile fingrene over knappene, for til tider så kommer det uønskede trykk, samme gjelder tommelknappene. Dette er selvfølgelig en smakssak, men ønsker du mer motstand i knappene så er vel Logitech et bedre valg. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 har 3.0 absolutt til og anbefale! beste musa jeg har prøvd :smile: Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har selv den musa med en func1030. Absolutt beste underlaget til optiske mus. Ellers er vel Dual Optical/MSI 3.0/MSI 1.1 en smaksak om hva man foretrekker. Hardware-messig er de alle suffisient. Ingen av dem "hakker" e.l. Men jeg foretrekker MSI 3.0. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 *Vil ta selvmord pga alle, ikke bare forfattereren av denne diskusjon, men mange, som poster saker som er besvart mange ganger* les signatur Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-08-27 20:54, skrev Squeegie:Har selv den musa med en func1030. Absolutt beste underlaget til optiske mus.Ellers er vel Dual Optical/MSI 3.0/MSI 1.1 en smaksak om hva man foretrekker. Hardware-messig er de alle suffisient. Ingen av dem "hakker" e.l. Men jeg foretrekker MSI 3.0. Dette høres meget bra ut siden jeg selv har bestilt både MSI 3.0 og Func1030 :smile: Lenke til kommentar
druid Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 må si at min intellimouse explorer tok kveld etter bare 1 års bruk.... min erfaring er da: god å bruke, men elendig kvalitet, kjører nå Logitech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå