Panic Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hei! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvilket spill jeg skal velge. (PSP) Alternativene er: Wipeout Pure The Sims 2 SSX On Tour Everybody's Golf Ridge Racer Skal velge to spill, hvem burde jeg gå for, hvem burde jeg styre unna. Endret 9. november 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
The_Next_One Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Visst du skal ha 2 stykk så gå for Evrybodys Golf, det er helt syyyyykt bra når en ikke overdosere. Det andre blir vel hmmmm enten SSX eller Ridge Racer kommer litt anpå personaliteten din... men eg ville ha gått for Ridge racer Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Takk for tipset. Spørs om jeg kanskje følger ditt råd ja. Endret 9. november 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg vil gjerne anbefale et annet spill, nemmelig Burnout! Dette er et utrolig kult spill! Har ikke prøvd noen av de du har listet opp. Men GTA kommer jo straks også, det spillet har jo mange timer med underholdning Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Takk! Bra du nevnte Burnout. Det har jeg også tenkt på. Blir vanskelig å velge. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Er det ikke mulig og laste ned demoer til PSP? Jeg har ikke tenkt på det enda.. Men det burde vel være mulig.. Endret 9. november 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ridge racer og everybodys golf.. Prøvd alle du har nevnt, og disse 2 var de eneste som virker som "ordentlige" psp spill. På de andre så kan skjermen faktisk føles litt liten iforhold til det som skjer, og du blir sittende og sammenligne med ps versjonene, hvor psp faktisk taper. Ridge racer og everybodys golf er spill du GARANTERT blir sittendes og spille en del timer hver med.. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Everybodys Golf er mitt favorittspill i kjedelige stunder på jobb om dagen, alltid genialt å plukke det opp, slå noen slag mellom oppgavene Burnout:Legends støttes også...fryktelig morsomt : ) SSX har jeg såvidt testa, er ikke helt min greie, da liker jeg THUG2 bedre Lenke til kommentar
Panic Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 ridge racer og everybodys golf.. Prøvd alle du har nevnt, og disse 2 var de eneste som virker som "ordentlige" psp spill. På de andre så kan skjermen faktisk føles litt liten iforhold til det som skjer, og du blir sittende og sammenligne med ps versjonene, hvor psp faktisk taper.Ridge racer og everybodys golf er spill du GARANTERT blir sittendes og spille en del timer hver med.. 5131328[/snapback] Har du prøvd The Sims 2 også, er en liten simsfan også Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ridge racer og everybodys golf.. Prøvd alle du har nevnt, og disse 2 var de eneste som virker som "ordentlige" psp spill. På de andre så kan skjermen faktisk føles litt liten iforhold til det som skjer, og du blir sittende og sammenligne med ps versjonene, hvor psp faktisk taper.Ridge racer og everybodys golf er spill du GARANTERT blir sittendes og spille en del timer hver med.. 5131328[/snapback] Har du prøvd The Sims 2 også, er en liten simsfan også 5133570[/snapback] Nei ikke sims 2.. Har det kommet ut enda?? men resten har jeg prøvd..(kamerat som er litt psp fan så lånt en del spill av han) Hvis jeg skulle brukt penger på noen psp spill så måtte det blitt de to jeg nevnte istad..(har du sims på pc, så er det vel ikke så mye å hente ut av pspn...) Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 GTA: LibertyCity Stories er å anbefale til allesammen Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 GTA: LibertyCity Stories er å anbefale til allesammen 5146473[/snapback] Må si meg helt enig med Lars her... Ingen av de nevnte spillene du har der som er like bra som GTA:LCS , det imponerer på alle områder.. Man får også en følelse om dette faktisk kjøres på din kjære psp :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå