Gå til innhold

svarte prikker over hele skjermen

Anbefalte innlegg

Jeg får frem små svarte prikker over hele skjermen, litt, irriterende. Alt har fungert helt fint, frem til idag. Da kom disse svarte prikkene, som følger skjermen. Jeg har Abit AA8-3rd EYE hovedkort, 1 gig geil 512 ram, og et saphire radeon x800 XT skjermkort pci express.

Screenshot: http://www.karlsendataservice.com/screenshot/screen000.jpg

Videoannonse
Annonse

Hmmm hvis det hadde vært prikker som ikke hadde vært i et mønster ville jeg med en gang trodd det var artifacts (pga kortet blir varmt eller er ustabilt på den frekvensen), men disse prikkene så litt "rare" ut. Skjer det abre med BF2?

Nyeste driver, og catalysator?

Nyeste patch til spillet?

Prøv å klokke ned skjermkortet litt og se om det hjelper, prøv også å reinnstalere spillet hvis problemet bare er i bf2!. :thumbup:

Hmmm hvis det hadde vært prikker som ikke hadde vært i et mønster ville jeg med en gang trodd det var artifacts (pga kortet blir varmt eller er ustabilt på den frekvensen), men disse prikkene så litt "rare" ut. Skjer det abre med BF2?

Prøv å klokke ned skjermkortet litt og se om det hjelper, prøv også å reinnstalere spillet hvis problemet bare er i bf2!. :thumbup:

5129729[/snapback]

Har nyeste driver, catalysator nei, var noe feil med denne, så avinstallerte den med en gang jeg hadde installert driverne (det har derimot fungert helt fint i noen uker før nå).

Nyeste patch til spillet ja, har verken klokket opp eller ned skjermkortet, så egentlig skulle dette ikke være noe problem?

Har ikke prøvd reinstall, så kan prøve dette.

5129729[/snapback]

Har nyeste driver, catalysator nei, var noe feil med denne, så avinstallerte den med en gang jeg hadde installert driverne (det har derimot fungert helt fint i noen uker før nå).

Nyeste patch til spillet ja, har verken klokket opp eller ned skjermkortet, så egentlig skulle dette ikke være noe problem?

Har ikke prøvd reinstall, så kan prøve dette.

5129776[/snapback]

Desverre fungerte ikke reinstall heller. Hva kan være galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...