ManagHead Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Satt og studerte noen guider til vmod av 6600GT. XS VR-Zone Men når jeg ser på bilder av mitt eget kort så finner jeg ikke igjen punktene. Kortene er helt forskjellige! Enda både kortet som de har på vr-zone og mitt er begge gainward kort Forslag til hva jeg kan gjøre? Kommer en update om 5min med bilder av mitt kort Bilde av baksiden Bilde av framsiden edit#2: Gjør det noe skade på kortet om jeg tar et multimeter, setter den ene på ground og så prøver å finne et punkt med den andre? For å måle motstand.. Endret 9. november 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Ingen som vet noe om vmodding her? Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) lol.. du har ikje gårtt elektro har du vel? du kan ødelegga det viss du kødde met et universal\multimeter.... Endret 20. november 2005 av Machine2003 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Nei, går ikke elektro. Hmm.. ødela ikke noen ting jeg fant en rekke motstander og spenninger, men dessverre så fant jeg ikke ut hvor jeg skulle lodde. Så leter etter et nytt kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå