Gå til innhold

Ny telefon, tips?

Anbefalte innlegg

Min forrige telefon har blitt sjålet, jeg blir sendt et nytt sim kort men får ingen telefon, og det trenger jeg sårt.

Min forrige var SE K700i, som jeg var fornøyd med, men vil helst prøve noe annet.

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Hva er det? :blush:

-WAP: Ja

-Kalkulator: Ja

-JAVA: Ja

-Email klient: Ja, men ikke veldig viktig

-Spill: Ja

Form:

-Klapp/Vanlig: Er ikke så viktig

-Antenne: Intregert

-"Støt/sprut/støv-sikker": Samma

Skjerm:

-Farge

-Over 65000 farger

-Touchscreen: Nei

Pris:

Jeg har 3000 kroner til rådighet, men vil helst ikke bruke altfor mye.

Med abonnementsbinding): Nei

Diverse:

-Merke: Er åpen for alt.

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Hva er det? :blush:

-Triband: Ja

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Minne: Hmm...dette vet jeg ikke noe om, men må ha plass til bilder, filmer og mp3 filer, spill. Hva anbefaler dere?

-Minnekort?: Vet ikke om jeg trenger.

-Polyfoniske ringetoner: Ja

-MP3: Ja

-Radio: Ja

-3g(UMTS): Hva er det?

-Wlan: Samma.

- Mulighet for GPS: Ja

-Batterilevetid: ikke viktig.

Takk for hjelp, vil helst ha en jeg kan bruke som en musikk tlf, med et godt kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for w800i tror jeg. du får med 512mb minnekort og 2mp kamera med autofokus. menyoppsettet vil jeg tro du kjenner igjen fra k700i, selv om det er noe forbedret. denne har også flightmode, noe som gjør at du kan bruke mp3 spilleren selv om telefondelen er slått av. Noen som vet om man kan bruke resten av funksjonene også? slik man kan på windows mobile?

Lenke til kommentar
Har kikket på 750i, kamera ser bra ut, men hvordan er mp3 spillern?

5131926[/snapback]

Nesten samme som på w800i men uten hurtigtast for mp3 spilleren. Man må gå inn på hovedmenyen. Mitt råd til deg er å kjøpe en k750i og et minnekort (evt handsfree settet til w800 også) etter behov da får du en telefon med et godt kamera og en god mp3 spiller. Nesten et like godt kjøp som en w800i. Evt en w550i men den har kun 256mb minne. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Gps kan du vel egentlig bare hoppe over i den prisklasse, det er svært få mobiler med denne funksjonen i dag,. Og de koster godt over 3000.

Hvis du ikke er intresert i og bruke så mye som 3000, burde du ta en titt på disse: SE w550i,6230i eller E730. Alle 3 er gode mobiler med megapixelkamera og mp3 spiller. Når det gjelder minne:

E730: 96mb

6230i: 32mb+minnekort på 64mb.(kan utvides)

W550i: 256mb.

100mb minne er nok til cirka 20 mp3 sanger + Noen bilder og en del sms meldinger.

Lykke til med kjøp av ny mobil.

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar

Trenger ikke noe uber minne altså, siden jeg har mp3 spiller som jeg bruker. Tenkte heller å ha et par favoritt låter på telefonen, og 256 er det da plass til en del sanger på....

Liker også utsende på w550i bedre enn på k750i.

Men hvordan er forskjellen når det gjelder skjerm og kamera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...