St.Anders Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg har ikke så veldig mye peiling på mac.. men hvordan avinnstalerer jeg programmer?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sist jeg hørte så kopierer man simpelthen programmene inn i en mappe på harddisken på mac, så er de installert? Hvis det fremdeles er slik ville det være naturlig å tro at man simpelthen sletter mappa for å avinstallere... Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 næi.. det er ikke bare å dra programmene innpå macen... så det må være et program for å avinstalere programmer med Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 fant denne siden: http://aroundcny.com/technofile/texts/mac031004.html Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 For å avinstallere trenger du kun å dra programikonet og slippe det over søppelkassen i docken. That's it. Dette spørsmålet er forresten feilpostet, vi har en egen del for Mac-programvare. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Dette spørsmålet er forresten feilpostet, vi har en egen del for Mac-programvare. 5130946[/snapback] Helt korrekt observert. Hvis sticky hadde vært lest ville dette problemet vært unngått. *flyttes* Lenke til kommentar
akh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 For å avinstallere trenger du kun å dra programikonet og slippe det over søppelkassen i docken. That's it. Eller man kan trykke cmd+backspace Lenke til kommentar
daprinter Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 lurt å søke på filnavnet ogsåe. Det ligger av og til rester i application support og andre mapper... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 lurt å søke på filnavnet ogsåe. Det ligger av og til rester i application support og andre mapper... 5250153[/snapback] ...som f.eks. i Biblioteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå