Tafsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Korleis kan eg gjer dette? sånn som på Windows bruker du startknapp+D til å vise skrivebordet.Kan eg få startknpp+D til gjer det same i Ubuntu? Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) CTRL+ALT+D vil, som standard, gjøre samme nytten (vis skrivebord) i Ubuntu, men du kan endre det under System > Preferences > Keyboard shortcuts. Edit: «Hide all windows and focus desktop» er det du eventuelt skal endre på. Endret 9. november 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Korleis får eg valgt kombinasjoner på snarveiane? sånn f.eks ctrl+i ? Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For å velge en ny snarvei til noe, trykker du på den ønskete linjen, og trykker ønsket kombinasjon når det står «New accelerator...» i den høyre kolonnen. Eller misforstod jeg spørsmålet ditt nå? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Ja, eg får ikkje til å lage snarvei med kombinasjonar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå