rmon Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei, Som sagt jeg har kjøpt en Blaupunkt Acapulco MP54 men han jeg kjøpte den av pleier å ta vare på ting men denne gangen la han alt på en lur plass... Jeg har bare spilleren og jeg lurer på om noen vet hva som skal følge med i pakka når man kjøper den spilleren?? Kan det være: - Dekselboks (legge frontdekslet i) - Bruksanvisning - Ledninger (ISO...+) - Monteringsgafler Er det noe mere han burde lete etter? På spilleren så er det 3 stk inntak for ISO kabler, følger det med til alle 3 eller er det kun et sett med kabler? PS: Han har til og med ikke tatt av plasten på displayet! Noen han ikke gjør på mobiler heller. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei, Som sagt jeg har kjøpt en Blaupunkt Acapulco MP54 men han jeg kjøpte den av pleier å ta vare på ting men denne gangen la han alt på en lur plass... Jeg har bare spilleren og jeg lurer på om noen vet hva som skal følge med i pakka når man kjøper den spilleren?? Kan det være: - Dekselboks (legge frontdekslet i) - Bruksanvisning - Ledninger (ISO...+) - Monteringsgafler Er det noe mere han burde lete etter? På spilleren så er det 3 stk inntak for ISO kabler, følger det med til alle 3 eller er det kun et sett med kabler? PS: Han har til og med ikke tatt av plasten på displayet! Noen han ikke gjør på mobiler heller. 5129527[/snapback] Følger vel normalt ikke med ISO kabler ved kjøp av bilstereo, har kjøpt noen Blaupunkt anlegg i det sisite (2 stk) og det fulgte aldri med iso kabler standard i pakken, det måtte kjøpes utenom, dvs kommer litt an på sjappa du handler i om de leverer med dette eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå