Complexity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hadde langt hår for ikke så lenge siden.. eller så langt at jeg kunne se det lar jeg håret vokse får jeg afro er så sinnsykt tykt, og når det blir mye, så krøller det seg nå har jeg ganske så kort hår.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 har |-------------------------------------------------------------------------| så langt hår Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nå er det vel mellom en og to cm. liker det best når det bare er en halv cm eller korterer. skal klippe meg til helga Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hadde ned til nakken bak, men har klipt meg nettopp og synes det ble litt _vel_ kort .. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Mitt har når ca. til haken nå, men det skal bli lengre! Så langt at alle utenom meg synes at eg burde klippe meg. 5130126[/snapback] Samme her, vel ikke absolutt alle da, men nesten. (de som ikke er i mot meg er andre gutter som allerede har langt eller sparer.) Endret 9. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mitt har når ca. til haken nå, men det skal bli lengre! Så langt at alle utenom meg synes at eg burde klippe meg. 5130126[/snapback] Samme her, vel ikke absolutt alle da, men nesten. (de som ikke er i mot meg er andre gutter som allerede har langt eller sparer.) 5130555[/snapback] haha...da er ikke jeg eneste i verden heller Skole er nå dritt, men nødvendig...Det er hår også!!! (ikke så lettvint akkurat, men nødvendig) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ned til skuldrene, let it grow Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 [======================================] så langt ca. men har krøller så det ser koretere ut enn det egentlig er. Klippe meg snøggast råd. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) |-------------------------------------------------------------------------------| ca sånn ca. +/- Endret 9. november 2005 av kfz Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mjaaaa. er vel drøye 3mm nå Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har ned til skuldrene nå, og lengre skal det bli! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har til litt mindre enn skuldrene. Ser konge ut på håret. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Om jeg har det forover når det meg til øyenbrynene, men alt ligger bakover så jeg merker ikke så mye. Skal skinnes i militæret;) Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nakkelangt.... er faen meg blond i tillegg :S Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg kan bite i håret mitt, sånn akkurat. Begynner å komme frem en najs hockey og Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg kan spise på håret mitt, panneluggen og omegn, enkelt. Må klippe litt snart, begynner og få flisete tupper, hår ned til skuldrene og flisete tupper, huff.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dere som tegner streker. Hvilket oppløsning og skjermstørrelse har dere? Jeg har til nesen i lugger, og over ørene på siden. Toppen har jeg ikke målt, sikkert omtrent det samme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Mjaaaa. er vel drøye 3mm nå 5130879[/snapback] Yup. ligger på ca 2-3mm her og. Blir håret 1cm langt så føler eg det blir for langt og ubehagelig. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Skulderlengde + 4-5 cm, litt kortere i panna Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Barberer skallen med høvel annenhver dag. Smooth & shiny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå