Fruktkake Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Ville dratt til månen, men må huske å kjøpe tomt først :!: Endret 26. november 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hadde antagelig spist litt gotteri, spilt litt xbox/pc, og når tiden nermer seg så hadde jeg kansje rusa meg noe skikkelig så jeg ikke merker eller opplever at jeg dauer. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg hadde besøkt eksen. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hadde funnet meg en dings av en sort, ærta på meg noen motorsykkelgjenger, tassa opp til hu jeg liker og fortalt henne det. men aller mest hadde jeg tassa rundt i sentrum naken og hoppet rundt å rope og skremme mange folk, så ville jeg tassa på kino for så å finne ut at det ikke går no bra og dermed gå en annen plass og gjøre noe annet. så ville jeg tissa på noen, bare for å se hvordan de hadde reagert når en naken person tisser på dem. så ville jeg kanskje ha funnet meg en bil og kjørt litt rundt omkring. og uhm... tja... tassa inn på sykehuset og bli medisinert, for så å bli kurert. og dermed må stå til ansvar for det jeg gjorde de timene dagen før. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Skaffer meg en Hayabusa og kjører meg ihjel når jeg nærmer meg 24 timer... 5155040[/snapback] You read my mind! 5156504[/snapback] Min og gitt Ville heller hatt en turbomata GSXR 1000 da.. Mye bedre det Ville herja rundt på den, og til slutt endt som støv i en fjellvegg i min siste time.. Litt surt hvis man skal drive å tasse rundt naken i sine siste timer, for så å bli taua inn av snuten rett før og dør på glattcella.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ville ha tilbringt tida med forloveden min...<3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvor lenge skal dere være forlova? Hadde mest sannsynlig stjålet naboens SL500 og ralla som faen til drivstoffet sa nei.. da hadde jeg kjørt på bensinstasjon(hadde sett rart ut med 14-åring inni?), fyllt og kjørt før noen klarte å stoppe meg :!: Fortsatt helt til oslo der jeg hadde kjørt mercen inni Plaza Hotell og mest sannsynlig dødd(den siste timen ) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 funnet ut hvor mange ruter jeg kan knuse i baseball Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 sett på 24 sammenhengende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå