xanth0s Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dedikert siste 24 timer til å dra rundt å drepte voldtekts forbrytere. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg ville tatt et lite "oppgjør" med de jeg ikke liker. "Hei, hvordan går det?" *SMACK* Så hadde jeg gjort hva jeg ville.. Svinkjørt en bil eller noe. Kanskje sprunget som en idiot nede i sentrum og stjelt masse sjokolade. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Legger til: Etter elkjøp-raidet tar jeg hagla jeg stjal og sparer verden for Vegard! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) -ville hevnet meg på alle jeg ikke liker -fått sukkersjokk -gitt moderatorene her noe å drive med -sende moddelfly opp med rakket+andre ting(lego) -hacke skolen -tatt våpnene til faren min før marc91 gjør det(kanskje dele da) -starte et par falske brannalarmer -flyyyyyy Endret 10. november 2005 av AndyF Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg vet egentlig ikke. Vanskelig å si. Men, hvis jeg skulle gjort noe, måtte det vært det her: -Kjøpt meg et heidundranes anlegg -spurte Jan Erik Larsen om å få være med på bane en dag i en rå bil -pult verdens fineste dame Hadde det vært en mnd. igjen hadde jeg fått med meg familien ned til Spania og levd der i 2 - 3 uker. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Først hadde jeg nok tatt skikkelig farvel med de som står meg nært, så hadde jeg spist MASSE god mat, is, brus, alkhol.. Den siste timen hadde gått med til motorsykkelkjøring på naboen's 525 ktm exc: Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Først hatt masse sex. Så skulle jeg drept alle jeg synes fortjener det som er innen rekkevidde. Skulle ikke fortalt det, synes ingen fortjener å vente på at noen de er glad i skal dø om noen timer. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 -ville hevnet meg på alle jeg ikke liker-fått sukkersjokk -gitt moderatorene her noe å drive med -sende moddelfly opp med rakket+andre ting(lego) -hacke skolen -tatt våpnene til faren min før marc91 gjør det(kanskje dele da) -starte et par falske brannalarmer -flyyyyyy 5133788[/snapback] er du broren til Marc91? eller nokke slikt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kompiser anyways du der oppe.. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Lagt meg for å sove. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Lagd meg ned på senga med litt fin musikk, for så å sovne inn. Endret 11. november 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg hadde tatt så mye narkotika at jeg ikke skjønte hvor jeg var. Så hadde jeg satt på noe bra musikk. Muligens gjort noe annet arti når jeg ble "borte" nok. Jeg hadde heller villet dø i en rus der jeg ikke skjønte noen ting enn at jeg kjente at livet ebbet sakte ut. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg ville tatt blokkfløytetimer Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hurtiglån - kjøpe en fin bil - dyr middag med "that special someone" - kjøre rundt dritfort - sovne inn med liveplata til Hammerfall =) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tilbringt dagen med de eg e aller mest glad i. Prøvd å bade i cola, og så varm sjokolade etter på...kanskje gelè også. Det e nok en del rare ting eg ville prøvd ut jah joiner Ck..eg ville hatt en valp, nei, mangen ! som løp rundt og lagde søte valpe lyder. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Neh, hadde heller gjort dette her. Lagt meg ned, hørt på Isis - Panopticon og kjent livet svinne hen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) 1. Spiller wow. 2. Pray my brains out. Må være sikker. Endret 11. november 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det første jeg hadde gjort hadde vært å gått til elskeren min, gjort meg ferdig med hu, tatt en "ettersex'n sigg", også skulle jeg skyti litt heroin i blodårene for å så kjøre en GSXR 1000 til jeg dævva. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 "Skaffet" ein heftig bil og galkjørt rundt med anlegget på full guffe. Leigd ein kinosal og pløyd igjennom mest mulig med film. Dratt på 24 timers turne med Iron Maiden. Trent med Manchester United. And the list goes on.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Samlet alle mine nærmeste til ett siste farvell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå