VegardStr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hva ville du gjort hvis du fikk beskjed av legen din eller noe slikt, at du hadde nbøyaktig 24 timer igjenn å leve. hva ville du brukt disse timene til? selv er eg ikkje sikker på hva eg ville bedrive tiden med. det er liksom så masse eg ville gjort. kom med forslag Vegard Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Battlefield 2. Tatt et oppgjør med mine fiender, sagt adjø til venner og familie. Gjort noe jeg aldri hadde gjort før. Vanskelig å si Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gåt amokk, brytt alle lover jeg hadde fått til så hadde jeg fått vite at jeg får leve alikavell Hadde vel tatt bilen, er enda ikke 18... dratt til diverse damer og *** Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hadde prøvd å føre slekta videre til flest mulig Neida, sånn helt seriøst tror jeg at jeg ville vært ekstremt deppa og ikke i stand til å gjøre så mye. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Like deppa som berg her.. Eventuelt ta meg en tur i våpenskapet til kompisens far og gått bananas på elkjøp Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 yes, eg hadde nokk lbitt den størte voldtektsforbryteren her til lands. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 aehahehaheaeh om jeg skulle gitt min mening, så hadde vel hele forumet blirr sex forbytere jeg hadde vel bare gjort alt jeg hadde lyst, og for så vidt det jeg rekker og gjøre Mvh Sweet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg hadde reddet verden. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg hadde nok løpt naken rundt på Kiwi, rett oppi gata her. Deretter rast ned masse varer og diverse andre ting og bare stappa i meg masse melkesjokolade. Resten av tiden kunne jeg kanskje bedrive med å gangbange alle damene i kassa. Ja, seriøst. :!: Endret 9. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) ...før så legen, etter de 24 timene har gått, innser feilen sin og forteller deg at det faktisk var 24 måneder... Endret 9. november 2005 av Blib Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Espen54 blir da å sitte småkvalm bak et kassaapparat med noen halvdaue ihjelpulte frøkner som gisper etter luft..GO YO ESPEN GO YO!. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hadde nok sagt farvel til den nærmeste familien, og lagt alle tingene mine ut for salg på nettet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Prøvd å ta meg så mange som mulig i min skjebne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Rune_F, smart. Jeg hadde solgt brukerkontoen min på forumet her. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ranet en bank kanskje, kanskje jeg kan bestikke Satan, slik at han sender meg opp til himmelen. Nei, tror jeg ville gjort noe av det samme Homer gjorde, da han fant ut at han kom til å dø. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg hadde sikret at mine gener gikk videre *Oh yeah baby, shake that ass* Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Espen54 blir da å sitte småkvalm bak et kassaapparat med noen halvdaue ihjelpulte frøkner som gisper etter luft..GO YO ESPEN GO YO!. 5129616[/snapback] haha :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg hadde garantert testet en del forskjellige typer narkotika Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 høres ut som du dør før dine 24 timer da propaganda.. hvis du skal teste FORSKJELLIGE typer mener jeg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kjøper meg verdens skjønneste hundevalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå