Gå til innhold

laptop til mellom 7000 - 8000?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okey! den virka jo smud! er det plass til å sette inn en minnbrikke til ? også på grafikkortet står det SISM760GX Onboard Grafikk opptil 128MB! hva menes med "opptil"? er det at skjermkortet "stjeler" minne fra ramen eller noe? hvor tjukk er denna lap'en a? 3 cm?

flere forslag?

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

To minneslot'er. Jeg kjøpte med 512 mb ekstra. Null stress å montere inn. Så nå er jeg velsignet med 1024 ram. Prosessoren må sies å være glitrende. Den støyer nær sagt aldri. Grafikkortet stjeler 128 mb fra systemminnet. Har ingen problemer med å kjøre Hitman 2 eller Counter Strike. Ingen tendenser til hakking engang. Skjermen er også vanvittig deilig. For oss som kun har et par-tre spill og bruker den mest til skole og surfing, er dette en klar favoritt. MPX ga meg super support før kjøp, og alt gikk finfint. Tok 2 dager før postmannen stod på døren med pakken (som var pakket i 4 esker utenppå hverandre med masse stuffing(!)).

Lenke til kommentar

Turion64 prosessor er helt grei den ja :) men P-m baserte maskiner er likevel bedre med tanke på ytelse kontra strømbruk. i tillegg støyer p-m baserte laptoper mindre enn turion64 lappiser, og i tillegg er det eget dedikert minne på 9700mobile kortet, som i tillegg ikke bare er 50 ganger bedre enn integrert skjermkort, men som også vil være bedre til framtidig bruk. 1557 er helt klart en av de beste du for i denne prisklassen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...