black_sheep Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hallo! Lurte på om noen kunne gi meg noen anbefalinger til en laptop. I 7000 til 8500 kroners klassen? har ihvertfall funnet ut at jeg skal ha 15,4 skjerm! så hvis noen kunne komme opp med forslag til forskjellige laper lap'er så hadde det supert Lenke til kommentar
h4wk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva skal du bruke maskinen til? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tunrda 1557 hos psdata http://www.psdata.no/ps.asp?it=113104 Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Ikke så mye spill akuratt. mest til skolearbeid, og til å ha hjemme, til privatbruk tenkte jeg. Lenke til kommentar
Knekkebrød83 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Helt klart Acer Aspire 5002 WLMi fra mpx.no. Ser den har gått opp til 7750,- nå, men vil fremdeles påstå at det er et knallkjøp. Jeg betalte 7450,- i forrige uke, og er knallfornøyd. Stillegående Turion 64 prossessor og 1 x 512 ram. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) okey! den virka jo smud! er det plass til å sette inn en minnbrikke til ? også på grafikkortet står det SISM760GX Onboard Grafikk opptil 128MB! hva menes med "opptil"? er det at skjermkortet "stjeler" minne fra ramen eller noe? hvor tjukk er denna lap'en a? 3 cm? flere forslag? Endret 9. november 2005 av black_sheep Lenke til kommentar
bengh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) HP tilbud nå virker som en god deal. Denne serien er solid bygget og maskinen har et ok grafikkkort ++ http://www.hp.no/happy/ Edit: Plutselig har prisene blitt uten moms - mener bestemt det var med moms tidligere i dag . Da er nok MPX's variant bedre: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=59635 Endret 9. november 2005 av bengh Lenke til kommentar
Knekkebrød83 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 To minneslot'er. Jeg kjøpte med 512 mb ekstra. Null stress å montere inn. Så nå er jeg velsignet med 1024 ram. Prosessoren må sies å være glitrende. Den støyer nær sagt aldri. Grafikkortet stjeler 128 mb fra systemminnet. Har ingen problemer med å kjøre Hitman 2 eller Counter Strike. Ingen tendenser til hakking engang. Skjermen er også vanvittig deilig. For oss som kun har et par-tre spill og bruker den mest til skole og surfing, er dette en klar favoritt. MPX ga meg super support før kjøp, og alt gikk finfint. Tok 2 dager før postmannen stod på døren med pakken (som var pakket i 4 esker utenppå hverandre med masse stuffing(!)). Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Turion64 prosessor er helt grei den ja men P-m baserte maskiner er likevel bedre med tanke på ytelse kontra strømbruk. i tillegg støyer p-m baserte laptoper mindre enn turion64 lappiser, og i tillegg er det eget dedikert minne på 9700mobile kortet, som i tillegg ikke bare er 50 ganger bedre enn integrert skjermkort, men som også vil være bedre til framtidig bruk. 1557 er helt klart en av de beste du for i denne prisklassen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1557 maskinen koster litt mer enn 8500 hvis kjøperen ikke har en gyldig Windows lisens liggende. Med XP Home kommer den på 9500. Lenke til kommentar
Knekkebrød83 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ja.. og da koster den plutselig nesten 2 laken mer enn Acer'en.. Jeg står fremdeles for at dette er et knallkjøp. Black Sheep; den har 1 x 512 minne. Så du kan trygt kjøpe Memory Corp. brikken som står listet som tilbehør. Tok meg 2 min å montere (aldri gjort dette før). Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 okey! høres bra ut! men nok en gang, hva er måla på denne pc'n? tykkelse, lengde og dybde? Lenke til kommentar
Knekkebrød83 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Den er 3,3 cm tykk. Jeg synes iallefall lap'en har en fin størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå