Gå til innhold

bytte av mobil,men har abb


Anbefalte innlegg

Hei jeg har telenor djuice magnum på en nokia 3220.. men har enda 6 mnd igjen av abbonementet.. hva kan jeg gjøre for å få en billigst mulig w800i ? vil helst videreføre abbonementet eller noe lignende.. vil helst slippe unna billigst mulig.. =) kom med forslag og gjerne et prisoverslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt tenking har jeg funnet ut (tror jeg?) at det billigste vil være å betale de 70 kronene med månedsavgift fram til abbonementstiden er utløpt, for så å si det opp. og heller bare kjøpe en ny telefon med nytt abonnement. :-)

 

hva mener dere? Ellers takk for andre svar jeg har fått =)

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg denne med tele2 abb.. men kommer til å bruke chess.

 

Nypris lefdal uten abb: ca 3700,-

Nypris lefdal m/tele2: 1999,- + (119 x 12) = 3400.

 

Ville ha telefonen på avbetaling, men 18år var ikke gammelt nok for firmaet som gir slikt. Så jeg endte opp med dette som faktisk sparte meg for en plass mellom 500-1000kr ;) Tele2 simkortet har jeg ikke sett på enda.

 

Det er jo det samme for meg om det står tele2 eller cresco på de månedlige regningene (Cresco er de som gir avbetaling på lefdal).

Lenke til kommentar
Hei jeg har telenor djuice magnum på en nokia 3220.. men har enda 6 mnd igjen av abbonementet.. hva kan jeg gjøre for å få en billigst mulig w800i ? vil helst videreføre abbonementet eller noe lignende.. vil helst slippe unna billigst mulig.. =) kom med forslag og gjerne et prisoverslag :D

5129334[/snapback]

 

Si opp bindingstiden din, betal gebyret, kjøp ny telefon med 12 måneders binding. Dette er vel eneste måte du kan binde opp ditt abonnement på nytt.

Lenke til kommentar
Si opp bindingstiden din, betal gebyret, kjøp ny telefon med 12 måneders binding. Dette er vel eneste måte du kan binde opp ditt abonnement på nytt.

5130612[/snapback]

 

Blir ikke dette å koste over 1000-lappen? Har ingen behov for å beholde samme nummer videre, så om det er mulig å bare ha det ene (gamle) abbonementet og betale månedspris på 70kr i 6 mnd framover, og skaffe seg et nytt ett med nytt nummer og ny bindingstid gjør jeg heller det.

 

Edit: Mener at jeg skal ha 2 abb. fram til jeg kan si opp det gamle.

Endret av thomasw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...