Mala Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mediasource er noe forbanna piss, det er gått heil bananas og er ubrukelig.Prøvde dette Nomad Explorer, men finner de realtivt håpløst da det bare går å overføre 1 fil om gangen ( rial versjon) Noen som har noen andre tips å komme med? Skal på lang busstur i morra ser dere Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Windows Media Player burde funke, hvis ikke kan du prøve denne pluginen til Winamp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det går ann å bruke MediaMonkey.. MM er en veldig bra mediaplayer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) SKal teste Mediamonkey, media player har vist tatt kvelden det også Winamp plugin såg ut til å funke fint lite Takker for svar! EDIT: FY faen i satan, seff. funker det bare i det Notmad møkket EDIT EDIT EDIT: Media payer NEKTER å installere, det samme med Mediasource, ape programmet finner jævelen ikkje, samma med winamp. Fy (R%&/¤&% er rett før eg legger meg på elva her... Endret 9. november 2005 av Mala Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 http://www.redchairsoftware.com/notmad/ skal angivelig være den beste programvaren til creative sine spillere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) http://www.redchairsoftware.com/notmad/ skal angivelig være den beste programvaren til creative sine spillere. 5132559[/snapback] JO det såh veldig bra ut, men hjelper meg lite siden det bare går an å legge over 1 og 1 fil, trial edition som er for nedlasting vettu. EDIT reinstallerte xp i dag, men heei! nå finner eg ikkje spilleren i det heile tatt, er så dritt lei creative no at det snart smeller Flotte drivere de serverer Endret 10. november 2005 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Å du milde pokker! Dette blir bare bedre og bedre, det har oppstått eit firmware problem med spilleren. Jævlig greitt å kunne fikse dette via USB porten, men ekke så lett når firmware updaten ikkje finner spilleren Noen som har tips til en nye MP3 spiller? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Prøv å reinstaller driverene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Har gjort det over and over again, men gir opp heile spilleren og kjøper meg ein Ipod Nano. Fikk forøvrig fikset spilleren hjemme på maskina til lillebroren min Eg sier dere, de driverene der varierer fra maskin til maskin Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Dumt valg, sats heller på mp3 spiller som ikke krever programvare. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Dumt valg, sats heller på mp3 spiller som ikke krever programvare. 5136393[/snapback] Tips til noen slike? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har zen micro selv, og har absolutt ingen problemer med å overføre eller lignende med Mediaplayer, eller medfølgene programmvare. Mest sannsynlig ligger problemet i ditt maskin oppsett. Avinstaler alt som har med creative å gjøre, reboot, instaler igjen, reboot, og test. Prøv å reinstaler mediaplayer også. Det finnes foresten en firmware opgradering som gjør at den ikke trenger drivere. "Plays for sure" tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Har zen micro selv, og har absolutt ingen problemer med å overføre eller lignende med Mediaplayer, eller medfølgene programmvare.Mest sannsynlig ligger problemet i ditt maskin oppsett. Avinstaler alt som har med creative å gjøre, reboot, instaler igjen, reboot, og test. Prøv å reinstaler mediaplayer også. Det finnes foresten en firmware opgradering som gjør at den ikke trenger drivere. "Plays for sure" tror jeg den heter. 5137597[/snapback] Jepp, formatert maskina, så alt var clean. men fortsatt samma dritet. På lillebror si maskin heime, funket det som smør derimot:P Men har også denne audiojack feilen på min spiller, som gjøre den ubrukelig om man er ute å jogger, eller går Ganske utbredt feil på disse spillerne, ellers er spilleren en døm. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ZEN micro er noe dritt! Ikke kjøp ipod, kjøp heller en iAudio X5, selges på hifiklubben. Hifiklubben hørtes dyrt ut tenker du sikkert, men nei den er ikke det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) ZEN micro er noe dritt! Ikke kjøp ipod, kjøp heller en iAudio X5, selges på hifiklubben. Hifiklubben hørtes dyrt ut tenker du sikkert, men nei den er ikke det. 5138155[/snapback] Skal sjekke den ute, men begrunnelser for hvorfor ipod ikkje er noen godt kjøp kunne eg tenkt meg Den iAudio såg ut til å vere mye for pengene gitt *sjekke ut tester* Er det noen som har erfarong med iAudio X5? Leste omtalen på Dinside.no, og de var meget positivt overrasket over spilleren, og med den prisen virker den meget meget fornuftig med sine 20 gb og meget bra lyd.Eg ser på muligheten til å se på video/bilder som en liten bonus Vurderer jammen å gå tiol innkjøp av en slik, takk til engekri for tipset Endret 11. november 2005 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå