Gå til innhold

Saphire x800 GTO2

papabear

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil kjøpe dette kortet  :dribble:   https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=37455 men finner ingen som selger det. Er det noen som vet om det er tilgjengelig andre steder enn de som er listet på Hardware, eller om det kanskje blir tilgjengelig i Norske Web shops senere?

Papabear

5129225[/snapback]

Tror det vil bli en stund før du får se dette igjen, om ikke aldri, fordi det var produsert i et begrenset antall. X800 GTO Fireblade Edition ernok nærmeste erstatning, såvidt jeg vet, hvis klokking er sentralt. Men hvis det er muligheten for å åpne ekstra pipelines så er vist Powercolors X800 GTO i stand til det, men det klokker ikke like bra som Fireblade/GTO2 pga. 2.0 ns Minne.

Endret av Lush
Lenke til kommentar
Jeg vil kjøpe dette kortet  :dribble:   https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=37455 men finner ingen som selger det. Er det noen som vet om det er tilgjengelig andre steder enn de som er listet på Hardware, eller om det kanskje blir tilgjengelig i Norske Web shops senere?

Papabear

5129225[/snapback]

Tror det vil bli en stund før du får se dette igjen, om ikke aldri, fordi det var produsert i et begrenset antall. X800 GTO Fireblade Edition ernok nærmeste erstatning, såvidt jeg vet, hvis klokking er sentralt. Men hvis det er muligheten for å åpne ekstra pipelines så er vist Powercolors X800 GTO i stand til det, men det klokker ikke like bra som Fireblade/GTO2 pga. 2.0 ns Minne.

5129352[/snapback]

I tillegg til Sapphire sin gto2, er det bare Connect3d sin versjon av X800GTO man har en mulighet til å åpne de siste pipelines på, ikke Powercolor...

Har iallefall ikke lest noe om Powercolor og åpning av pipes enda..

Se forøvrig denne tråden...: LINK

Lenke til kommentar
Hva med dette kortet....er ikke det det samme dere snakker om over her som ikke var å få kjøpt?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312859&cks=WYO

Er dette det sinnsyke overklokkingskortet?

5155279[/snapback]

Nei, det er desverre ikke det samme kortet.. Det heter nemlig "GTO2" -Limited edition.

Kortet du linker til er "Fireblade edition", og er ikke mulig å modde/åpne til 16 pipes, men det skal visstnok overklokke veldig bra! Vil anta at du også det får mye for pengene!

Eneste kortet som lar seg modde, i tillegg til GTO2-kortene, er GTO-kortet fra Connect3d, som du kan lese mer om her: LINK

Endret av Cantus
Lenke til kommentar

Har GTO2 inne hos OcUK. Link

Var visst de som kjøpte opp det meste av de som ble lagd. Vurderte å bestille derfra selv, men går nok for et connect3d 800GTO fra norsk webshop istedet. Enklere dersom det skulle bli snakk om reklamasjon og lignende.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...