Bad_Mojo Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Halla! Har sett mange måter å kjøle cpu'en på. Har noen prøved å putten pc'en i et kjøleskap? Kondens burde ikke bli et problem, da dette veggene i skapet, og ikke på kortene, da de vil bli varme.... Frysern kan fort bli vanskelig med hardisker mm., men tanken på å få kjølt ned både hovedkort cpu gpu minne er fristende :wink: Og sist, men ikke minst nesten lydløs drift! Noen tanker? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Vet ikke noe særlig om det, men det er sikert noe "galt" i det, siden ingen gjør det.. :smile: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 tror det er en viss fare for at det blir kondens hvis du putter pc'en i kjøleskapet! Og som kjent så er ikke pc deler så veldig glad i fuktighet og vann. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Frysen eller kjøleskapet er ikke bereinet til å fjerne varme hele tiden. Det som vil skje er at motorn i frysen/kjøleskapet vil brenne opp. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Noen som har peiling på hvor mange slike "hva med å putte pcen i frysernkjøleskapet?" -tråder vi har her på forumet nå? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 For over to år siden testet jeg min daverende maskin i frysern. Maskinen bestod av en Pentium II 300MHz (Klamath) prosessor og et Asus P3B-F hovedkort. Jeg hadde maskinen der omtrent en time, men jeg skulle gjerne hatt den lenger der hadde det ikke vært for at den var full av mat. :razz: Prosessoren klarte 400MHz (3x133MHz) på 3,3V mot 375MHz (2,5x150MHz) på 3,3V som den klarte i vanlig romtempratur, altså 6,7% mere. Den klarte å poste på 420MHz (3x140MHz) mot 392MHz (3,5x112) ved vanlig lufttempratur. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Vell Har Ingen her sett Silent PC prosjektet på OCSHOOT? Virker som om nesten ingen leser den siden. Synes den siden er glimrende jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå