mX mann Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Etter att jeg innsatalerte trådløst nett hoss en kamerat så kommer han seg ikke inn på msn å win update. Samme hva jeg gjør så komme han ikke inn, men han kommer seg ut på nettet uten problemer. Hva kan feilen hver? Routeren er av type Jensen Wlan å nett kortet er ett som fulgte med routeren. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Ingen som vet Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ingen som vet 5139239[/snapback] Kommer han inn på andre msn-sider? F.eks. microsoft.com o.l.? Kan jo hende isp'en har noen problemer mot ms' servere? Skjedde med meg en gang (Jeg har linje hos telenor). Simen Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Ja han kommer inn på andre msn sider. Kan også nevne att han kommer inn på den gamle msn versjonen, den som ligger inne i Win XP, men ikke på den nye msn(7,5) eller Win update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå