Gå til innhold

XFX 6200 problemer med videoavspilling

Starscream1

Anbefalte innlegg

Det går ikke. Hvis jeg starter et videoprogram, så vil PC'n nesten stoppe opp, og det tar laaang tid før jeg får lukket programmet. Jeg sjekka med AIDA 32 om det var noe som manglet. Visstnok; på delen under Display- PCI/AGP og GPU delene er det bare grått. Windows video er det eneste som er oppgitt. Har både instalert CD'n som fulgte med og oppdatert driveren fra nVIDIA. Ingenting hjelper. Spillene fungerer som de skal. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går ikke. Hvis jeg starter et videoprogram, så vil PC'n nesten stoppe opp, og det tar laaang tid før jeg får lukket programmet. Jeg sjekka med AIDA 32 om det var noe som manglet. Visstnok; på delen under Display- PCI/AGP og GPU delene er det bare grått. Windows video er det eneste som er oppgitt. Har både instalert CD'n som fulgte med og oppdatert driveren fra nVIDIA. Ingenting hjelper. Spillene fungerer som de skal. Hva skal jeg gjøre?

5129014[/snapback]

Kan være at du mangler rett video codec. Om det er .avi filer så kan det hende maskinen leser igjennom hele filen før den starter og maskinen kan låse seg.

Forsøk med VLC player:VLC player.

Last ned Everest, Aida er en gammel versjon av dette programmet.:Everest by snapfiles.com

Om dette ikke fungerer må du først reinstallere drivere.

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...