baffen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hva betyr det at et kabinett støtter hovedkortformfaktor: micro-ATX? Jeg finner ingen slik bemerkning på hovedkort... Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Micro ATX hovudkort Hovudkortet er mindre enn ett standard ATX kort! Mest brukt i kjøpe pc'er med små kabinetter. Att Kabinettet støtter M-ATX betyr bare att du kan bruke ett mindre kort! Lenke til kommentar
baffen Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Så det betyr at jeg kan og ikke må. Med andre ord det blir trangt? Vil det kunne ha noe å si for varme/støy? med tanke på at det blir generelt trangere io kabinettet.. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Så det betyr at jeg kan og ikke må. Med andre ord det blir trangt? Vil det kunne ha noe å si for varme/støy? med tanke på at det blir generelt trangere io kabinettet.. 5129060[/snapback] Jo, du MÅ bruke m-ATX. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvis du skriver hvilket kabinett det er blir det lett å finne ut. -Men om du har funnet det i en webshop under kategorien micro-atx er det ikke plass til ett valig atx hovedkort. Se heller under "midi tower" eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå