Nitrius Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har dette rattet fra logitech: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=11097 Noe jeg vant på en konkuranse en gang. Så spørsmålet er, er det mulig å få dette til å funke på PC på et vis? bruker ikke PS2'en min lengere og har heller ikke brukt rattet noe særlig, men har nylig begynt å spille litt Live For Speed til pc, og da hadde det vært artig med å få prøvd med et ratt, så da tenkte jeg kansje det var et eller annet som kunne gjøres med dette rattet slik at det funket på PC? du kobler jo den til PS2'en via en USB kabel, så må vel være mulig? Hvis noen skulle vite noe så vil jeg gjerne vite hva. Lenke til kommentar
godal Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ja. Søk på nettet. Tror du må laste ned driver til pc-versjonen, og så er det bare plug and pray. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Bare last ned det programmet her og innstaller, da fungerer det 100%. I det programmet kan du stille på rotasjonsgraden og lage profil til alle de forskjellige spillene dine (kan ha forskjellige innstillinger til de forskjellige spillene). genialt! Bruker det rattet på PC selv. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jupp takker, fikk den til å virke til slutt, var bare at jeg måtte ordne med litt instillinger og slikt, man trenger egentlig ikke dette logitech verktøyet, rattet mitt funker fint uten også. Uansett, er jævlig rått å kjøre med ratt pedaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå