John_^ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hehe. Hva skal dette bety? Kan ikke si dette er en vanlig skrivefeil å se rundt på nettet. Mulig den som laget disse sidene hadde andre ting i tankene.... :!: Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Nå er vist feilen rettet allerede. Hvis det ikke var bare tilfeldigheter at det ble i orden så vil jeg påstå at dere er utrolig raske til å følge opp feil som blir rapportert inn. Var jo gøy så lenge det varte iallefall EDIT: Tja, var vel litt rask til å gi ros. Nå er feilen tilbake igjen.... https://prisguiden.no/kvinneguiden.no.html Endret 9. november 2005 av John_^ Lenke til kommentar
amund Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei, dette var en liten glipp.. Man må følge nøye med for å fange opp feilen, men det er helt riktig at det ikke skal være slik. Feilen er rettet nå. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hvorfor virker den da fortsatt? det er riktignok ingen varer i kategorien, men.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg personlig hadde ikke hatt noe imot flere "varer" i kvinneguiden -Stigma Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg personlig hadde ikke hatt noe imot flere "varer" i kvinneguiden -Stigma 5144155[/snapback] Ja, du kan jo hente noe fra russianbrides.com eller noe sånn Nei, seriøst, hva skulle vært i den kategorien egentlig? Noen fra babethreaden eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå