uranus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei! Jeg vet ikke om det er routeren, eller internetten min, men jeg mister internetten flere ganger daglig og dette er meldinga som står i loggen: Nov/09/2005 15:50:43 PPPoE Idle Timeout !! Disconnect PPPoE line Er det routeren? Hvis ja, hva kan jeg gjøre for å fikse det? Takk! Lenke til kommentar
snole Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har bare litt erfaring med D-link 624 ruterne. Det første jeg ville gjort var å oppgradere firmwaren i den. Det var løsningen for meg den gangen jeg ikke fikk en slik til å snurre i det hele tatt hos noen jeg kjente. Men hjemme hos en kompis funket den som bare det. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har oppdatert firmware.. Det funka en stund, men istad så var internetten nede 30 min og det var selve Telenor , ikke routeren.. Så det er vanskelig for meg å vite om det er routeren eller Telenor når det skjer :/ Vet at Telenor oppgraderer til fiber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå