PlatinumFlyer Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg tar proteinshake som et ledd i å legge på meg.. 5129070[/snapback] Funker det? Vurderer også å begynne med proteinshake eller noe i den duren for å gå litt opp i vekt. 5208561[/snapback] Tja, delvis. Spørs vel på innsatsen din og om du heller ut tre fjerdelder av shaken det.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva vitsen med å kjøpe shakes om du bare skal helle de ut? Jeeez. Har man virkelig lyst til å gå opp i vekt spiser man som et helvete og drikker lite vann / værske. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Som Nostradamus sier så er en blanding av karbohydrater og proteiner det beste om man skal legge på seg. Det finnes ferdigblandede produkter på markedetet som heter "whey gainer". En slik gainer kan du godt blande selv. Ha 30% proteinpulver og 70% karbohydrater, det er dette jeg selv bruker. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kreatin ligger naturlig i kroppene våre. Kreatin transporter mere væske til musklene slik at de yter mere og blir fyldigere. Man bør ikke få i seg mere enn 5 gram daglig. Jeg tar 2 gram før trening og det samme etter. Tar du kreatin regelmessig slutter kroppen selv å produsere dette stoffet etter 5 år. 5208075[/snapback] Den var ny. Kilde? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva vitsen med å kjøpe shakes om du bare skal helle de ut?Jeeez. Har man virkelig lyst til å gå opp i vekt spiser man som et helvete og drikker lite vann / værske. 5208625[/snapback] Jeg drikker den som medisin, ikke fordi jeg vil. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Tar du kreatin regelmessig slutter kroppen selv å produsere dette stoffet etter 5 år. 5208075[/snapback] lurer på hvor du har fått dette fra ja... Endret 26. november 2005 av TorgeirS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå