Axin04 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 har tele2 adsl nå, hadde en 701/128 linje før jeg oppgraderte linja til 4mbit, da jeg hadde den gammle linja så fungerte alt perfekt, mista ikke linja 1 gang, ( hvis ikke tele2 skulle gjøre noe i området) men etter en oppgradering, så mister jeg nettet ofte, kanske 2-4 ganger dagen. det tar fra 10min til 7-8 timer før linja er oppe og går igjen. ringte inn til dem, og de sa at splitern kan være ødelagt, prøvde å treke kabelen utnom splittern da..samma feil, ringte inn igjen, så sa de at jeg uploader for mye.. derfor blir jeg disconnect, kan det ha noen sammenheng? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Og miste sync har ingenting med kapasitet og gjøre, det er nok støy og høyere hastigheter er mer følsomme for dette samt langt flere xDSL-kunder i de samme kablene mellom sentral og hustandene.Og disse problemene kan ikke BC eller noen andre ISP-er gjøre noe med da dette ligger i kobbernettet til Telenor og de løfter ikke en finger for og utbedre slikt. Det er ikke uten grunn at xDSL begynner og møte veggen. 5127054[/snapback] Vennligst se på følgende link: Ustabilitet Tror mest sannsynlig det agvg forklarer, er årsaken til dine problemer. Gjelder riktignok ikke bare Tele2, men de fleste isp'er i disse dager med høy hastighet (over 2mbits eller mer) DevianX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå