Morten A Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har kjøpt Kroneverktøy, og 2 stk RJ45 kontakter. Jeg har en splitter som det står Line In, ADSL og Telefon på. Derfor lurte jeg på om begge parene skal ligge oppå hverandre når jeg setter dem inn i RJ45 i de to midterste med kroneverktøyet? Har det noe og si egentlig om jeg gjør det? tenker på signaler osv Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Med tanke på overføringshastighet og stabilitet er det lurt å bruke en skikkelig nettverkskabel. Parene er tvunnet på en spesiell måte i slike kabler, og det har særlig betydning når kabellengden blir over 5-10 meter. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis jeg forstår rett så skal du kable mellom splitter og modem? Du trenger bare ett par, det andre kan du bare legge løst i boksen, ett tips skal du få: La det ligge rikelig med kabel i boksen, mange lager kablene akuratt og da er det liten margin for feilkoblinger og ombygging av opplegget. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Fikk det til, nei vare bare at det er fra 8-1 i en RJ45 og hvor jeg skulle sette det paret som er telefonen og adsl. det er i 4 og 5 :DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå