TheOats Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er det noen som gleder seg til Ashes of Apocalypse ? Tror det kan bli en bra add on. Gleder meg! Har du meninger? Post! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det blir jo litt annerledes enn Morrowind kan man si ja. Mulig det blir bra, det spørs på spillbarheten, om oppdragene er interessante for eksempel. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er det en morrowind add-on? Synst ikke det så ut som det hadde noen ting med MW å gjøre jeg.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Det er en add on som er laget fra bunnen av, nye modeller, teksturer, våpen osv. Er fallout fan så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Synst da såg idiotisk ut... like du fallout spele du fallout. like du morrowind spele du morrowind, heilt enkelt! Lenke til kommentar
microtom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Synst da såg idiotisk ut... like du fallout spele du fallout. like du morrowind spele du morrowind, heilt enkelt! 5135004[/snapback] Tsss for noe tull. Jeg er stor fan av både fallout og Morrowind, hva skal jeg gjøre da? spille begge og/eller spille AOA? De som spiller/spilte fallout, spiller antakeligvis også morrowind, da begge er rollespill fra litt forskjellig tidsalder I fallout er det ikke pga. grafikken man spiller, men storyen og den gode men mørke humoren (fra fallout 1 og 2 ikke tactics) Selvfølgelig også litt gameplay, som jeg syntes var bra i fallout i sin tid Hvis jeg kunne oppleve fallout i morrowind gamplay, aaaahhh Og nå kan jeg kanskje det. Å si at liker du en type spill så holder man seg til det? Hva ville da skjedd med mod's til morrowind, som vi faktisk er avhengig av? Syns det er kult at folk gidde å legge så mye arbeid i å lage noe slikt, spessielt siden fallout 3 er så langt inn i fremtiden. Jeg sier liker du rollespill og har spilt både fallout og morrowind, evt. bare morrowind prøv AOA Jeg kommer sikkert til å like dette bedre en spill laget av store selskaper. Microtom Endret 11. november 2005 av microtom Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Synst da såg idiotisk ut... like du fallout spele du fallout. like du morrowind spele du morrowind, heilt enkelt! 5135004[/snapback] Har spilt masse på fallout, men tror uansett at dette blir verd å spille. Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 eg synst personlig såne mods drepe eit godt spel. skyte våpen i morrowind, Nei takk! men da e min meining då. Andre folk har andre meiningar:D Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 det har det ikke noe med morrowind å gjøre den bruker motoren, og det er det. MOH:AA har da ingen ting med quake 3 selv om det er samme motoren. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 eg synst personlig såne mods drepe eit godt spel. skyte våpen i morrowind, Nei takk! men da e min meining då. Andre folk har andre meiningar:D 5139104[/snapback] Det er ikke i morrowind heller, det bruker bare motoren, alt er laget fra bunnene av og det prøver og vere et eget spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå