Mats J. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ja, er det noen som vet hvorfor den tar 50% av cpu'en? Det er vel ikke normalt det? Den tar hele den ene kjernen. Har en AMD X2 3800+ Hadde vært fint hvis noen viste hvordan man fikk ordnet at den ikke tok halve cpu'en ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 tja det er jo windows messenger da (les: grise program). Så om du ikke bruker dette til noe særlig. så kan du bare slette det. bruk Trillian eller Msn Messenger i steden for bare delete mappen fra programfiler Sweet Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nei, det tviler sterkt at det er windows messenger... Og hvis du vil fjerne windows messenger må du gå på start->kjør-> og skrive noe (som jeg ikke husker nå!) Hadde samme problemet jeg å, da var det etter at jeg aktiverte windows, funket helt fint til jeg aktiverte! Jeg formaterte, og aktiverte via telefon, og da funket det:D Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) LOL?!?! Msmsgs.exe er windows messenger. What is msmsgs.exe? Is msmsgs.exe spyware or a virus? -------------------------------------------------------------------------------- Process name: Windows Messenger Product: Windows Company: Microsoft File: msmsgs.exe Security Rating: The Windows Messenger from Microsoft provides Online Chat and Instant Messaging. Oi sann hva har vi her? pwned Endret 9. november 2005 av Sweet Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 du kan også fjerne Windows Messenger ved å trykke start->Set Program Access and Defaults. (husker ikke hva det heter på Norsk). Uannsett, der kan du fjerne den. Det funker fint og prosessen vil nok aldri komme opp igjen. Hvis du vil være på den sikre siden så sletter du mappen Windows Messenger også (eller hva den no enn heter). Da vil den iallefall IKKE komme opp. Lykke til. Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Takk for svar, skal prøve de tipsene jeg har fått å se om det hjelper. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 msmsgs.exe ER Windows Messenger Legger ved en link hvor det er en fil du kan kjøre for å fjerne Windows Messenger!! Remove Windows Messenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå