Howard Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 En hel PC produsert av HP med svært gode spesifikasjoner selges nå til det som fremstår som en meget fordelaktig pris. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Virker som en gunstig deal, som alltid betaler man jo litt for deler man ikke vil ha. Men ferdigprodusentene har begynt å bli flinkere, spent på hvor mye støy denne greia produserer. AtW Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 For en utrolig nice pc. AMD Athlon X2 4200+ GeForce 7800 GTX 256 MB 2 GB DDR400-minne (4 x 512) ATI Radeon Xpress 200-hovedkort (fra MSI) Creative X-Fi-lydkort 250 GB S-ATA harddisk (7200 rpm) 160 GB ekstern harddisk DVD-brenner (16x, Lightscribe) DVD-ROM-leser 9-i-1 kortleser Kompositt, S-video og lydinngang i front TV- og FM-radiokort (PCI-kort) Trådløst nettverkskort (PCI-kort) Trådløst tastatur og mus 3 års garanti (HP care-pack) Windows XP Home Beste skjermkortet som er ute i dag, 2 GB RAM og en utrolig fet prosessor.... Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Utrolig tilbud..! :!: Endret 9. november 2005 av jasco Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Den kommer de ikke til å selge hos elkjøp med det første Endret 9. november 2005 av St.Matias Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Meget bra tilbud, men som ATW sier: Man kjøper ikke nødvendigvis de optimale delene, men betaler kanskje ekstra for deler man ikke ville kjøpt om man hadde satt sammen PCen selv. (F.eks er vel X2 4200+ med minst populære CPUen i X2-serien) Ellers synes jeg det er på plass med en liten advarsel til overklokkere: Dette er ikke en maskin for overklokking. Jeg har det hovedkortet det snakkes om her (MSI RS482M2), og det er null overklokkingsmuligheter på det. Men ellers synes jeg det er et knallbra tilbud. Virkelig mye for pengene dersom man hadde planlagt å kjøpe noe i den duren likevel. Edit: Jeg ser reklame for den på www.datakjeden.no men jeg finner ikke ut hvor de har yttligere spesifikasjoner på den. Endret 9. november 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Var innom Datakjeden Bergen i dag og de har fått den utstilt. Hørte litt på støyen og den var veldig støysvak. De hadde testet den på Benchmark 2005 og fikk 7746 ! Vel og merke så hadde de lagt inn nye drivere og fikset litt (= Endret 9. november 2005 av Errae Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Den kommer de ikke til å selge hos elkjøp med det første 5128430[/snapback] Det er slettes ikke umulig at de gjør. Elkjøp forhandler mye HP maskiner. Og denne maskinen så ut til å være et varp. Spørs hvor mye inntjeningen er på den dog. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Spennende at kjedene også kaster seg på så spreke spesifikasjoner. Det er likevel gøy å bygge selv så det mister man jo om man velger denne. :!: Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det er jo i utgangspunktet en konge-PC! Men det er ren og skjær idioti å sette i 4X512mb og kjøre T2 på sånn hardware. Det burde absolutt vore 2X1024mb istedenfor. Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hehe.. litt inspirert av Xbox360 på design kanskje? Men sinnsykt fet da. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kunne valgt et annet hovedkort synes jeg :/ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jepp ser ut som et brukbart tilbud det der, en av de bedre ferdigpc\er jeg har sett i den prisklassen. Lenke til kommentar
knaill Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Litt pussig at det kommer en slik en fra HP. De er ikke akkurat kjent for prisgunstige maskiner fra før av... Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) OTDigger den avataren din Snekker´n 5128664[/snapback] slem den avateren Elkjøp skal nok på ett tilsvarende tilbud fra hp tenker jeg, eller så mister de mye salg. Medion taper store penger nå, pga de solgte billig til coop og ikke kunne gi elkjøp samme prisen. da ble det bare ikke no medion i elkjøp/dixon group. før de skjerper seg Endret 9. november 2005 av khmoe Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kall meg gammeldags, men ATI hovedkort og Nvidia skjermkort... Blir det å funke optimalt? Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Kall meg gammeldags, men ATI hovedkort og Nvidia skjermkort... Blir det å funke optimalt? 5128704[/snapback] Det skal ikkje vere noko problem.. Tilbudet er veldig bra, einaste minus er antallet ram-brikker og hovedkortet.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Et godt tilbud, men betviler at dette er bygd opp av standard maskinvare. Er nok et HP hovedkort med pussig layout og kompatibilitet. Kan jo hende at det er SiS eller Via chipsett av billigste sort osv... Forhandler litt hp bærbare selv, men kaster dritt alikevell.... Er ganske så imot billig hardware med snåle specs.. Endret 9. november 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Det er jo i utgangspunktet en konge-PC! Men det er ren og skjær idioti å sette i 4X512mb og kjøre T2 på sånn hardware. Det burde absolutt vore 2X1024mb istedenfor. 5128629[/snapback] du vet at det går å kjøre T1 på Xpress 200? iallefall DFI sitt kort...mulig det gjelder for alle Xpress 200 brikkesett? BrAtTeRn: det er ATI Xpress 200 brikkesett, HK fra MSI. ja det er 4x512MB brikker, men hvis det går å kjøre T1 på alle Xpress 200 chipsets, hva gjør vel det for en så billig pc? jeg kjøpte nettopp 7800GT, X3800+, PSU, 2GB ram og hovedkort for 12000... hadde jeg visst jeg kunne få SÅ bra ting istedet...hmm Endret 9. november 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ser det er ganske bra tilkoblingsmuligheter også. Television TV tuner card with FM tuner and remote Noen ting i frontpanelet: Microphone One Audio L-R One S-video in One Composite video in One Noen ting bak: Audio (line-in, line-out, microphone) One each Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå