Eijnar Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Meeeeerry Christmas! Neida, det er enda en stund til jul. Men tenkte vi kunne begynne å ramse opp en liste med 10 juleønsker for dette året. Altså: 1. xxxxxxxxxxx 2. xxxxxxxxxxx 3. xxxxxxxxxxx 4. xxxxxxxxxxx 5. xxxxxxxxxxx 6. xxxxxxxxxxx 7. xxxxxxxxxxx 8. xxxxxxxxxxx 9. xxxxxxxxxxx 10 xxxxxxxxxxx Siden ikke jeg kommer på noen spesielle ønsker for øyeblikket, skal dere få æren av å begynne. Sett i gang! Dette er herved Den store Ønskeliste tråden - 2005! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1. Matrix onlie 2. Lodde utstyr 3. James Bond DVD(er) 4. simpsons DVDer 5. Nyt headset 6. Lego 7. Fler Magic kort 8. GC spill (begyner å gå tomm for ønsker nå...) 9. Skjermkort (aner ikke hvliket, vet bare at jeg trenger et nytt ) 10. Penger! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1:ny bra data 2:penger(sparer til data) 3:MP3 spiller 4:softgun 5:samuraisverd 6:nytt årskort til svømmehallen 7: et par filmer 8:simpsons dvder 9:dataspill 10:bedre dvd-spiller Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Bra folkens! Min ønskeliste: 1. Stoor LCD-skjerm 2. Vannkjøling 3. DVD filmer 4. Coca-Cola kjøle- skap/boks 5. Logitech G5 6. PC-spill (F.E.A.R, BF2 Special Forces ++) 7. Penger 8. 12V lader til laptopen 9. En eller flere kasser med Coca-Cola 10. Subwoofer (Cerwin-Vega! clsc 15s) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Ønskeliste i Ot-baren edit: og en som ble laget for noen uker siden i Annet Endret 9. november 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Min ønskelist eer at folk kan lære seg å bruke søkefunksjonen. Hva ønsker du deg til jul? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490001&hl= Rapportert. EDIT: hanne blei før meg. Endret 9. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1. Vannkjøling 2. Ny mus, enten MS Intelli Explorer 4.0 eller Logitech MX518/g5/g7. En Razer Daimondback kunne heller ikke skade. 3. Penger 4. Nv silencer. 5. En ny å bedre skjerm. 6. Et nytt lydkort. 7. Logitech ultra X 8. Sorround sett til pc. Ikke noe Inspire shit i allefall. 9. Gavekort kan væra kjekt. 10/1. 6'ere i alle fag. Trur that would be it. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 se rdet at ALLE ønsker seg kun data utstyr nermest, hva tenker dere på, har der eikkje liv uten om PCen? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Sorry. Skulle selvfølgelig brukt søkefunksjonen før jeg lagde tråden. Bare steng/slett tråden. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) 1. Pocket PC (Dell: Axim X51v-624 ) 2. Laptop/reisedata/Reise PC (Dell: Latitude D510 ! Klikk Velg når du kommer inn! Da skal jeg ha den versjonen til vestre!) 3. Mobiltelefon (Samsung E720) 4. Fabeldyr og hvor de er å finne av Salamandre Fisle (tillegg til Harry Potter-bøkene) 5. Harry Potter and the Goblet of Fire-plakat 6. UZI pistol fra Pytt og panne 7. Penger 8. Klær • Dongeribukser • Sokker • Boksere 9. Diverse Harry Potter fanstuff fra www.alivans.com • Tryllestav • Sopelime • Skolekutte • Skoleslips Griffing (rød og gul) • Skoleskjerf • Hedvig (ugle) • Gullsnopp • Rumpeldunk-briller • Harry Potter-briller • Valghatten • Skolehatt • Galtvort-banner • Pergament, fjærpenn og fjærpenn-holder • Tryllestav-vedlikehold sett • Krystallkule og holder 10. Boksepute (stor!10-20 kg) 11. Programering programvare 12. Robot og programvare slik at man kan sette sammen roboten og styre den 13. Digitalt filmkamera Tok med hele lista, jeg :!: Som dere ser er jeg PCfreek og Harry Potter-fan! Linkene fungerer ikke her da, lista er opprinnelig fra MS Word! Endret 9. november 2005 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 god mat god drikke hyggelig selskap Gaver er ikke så spennende som det en gang var Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sorry. Skulle selvfølgelig brukt søkefunksjonen før jeg lagde tråden. Bare steng/slett tråden. 5128884[/snapback] Done Da vi allerede har en tråd som tar for seg samme tema i OT-baren, Hva ønsker du deg til jul?, stenger vi denne tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg