NisseMannH4X Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Får forskjellig farge på et png bilde i opera og internet explorer, hvorfor? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fordi IE ikke støtter transparente bilder. Regner med at det er tilfellet her, men siden jeg ikke har sett bildet kan jeg ikke vite sikkert. Denne kan være nyttig: http://designalized.com/blog/2005/10/png-in-ie/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Problemet er ikke at IE ikke støtter alpha-transparency hvis fargene er feil, da er det fordi IE har enda et problem med PNG; fargene rendres feil. Uansett er sida som ett linker til nyttig, men jeg er litt usikker på om scriptet slik det er gjengitt på akkurat den sida fungerer da... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Test-siden funker iallefall i IE Edit: Selv om IE ikke tolker position: noe bra, da. Endret 9. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 En løsning kan være å repetere et bilde av fargen du prøver å matche i den diven det skal matches mot. Det vil si at den fargen også vil bli "feil" i IE, men det vil ikke bli en slik overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå