Midnight_walker Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det er normalt å være unormaltDet er unormalt å være normal 5132591[/snapback] Fy faen! Med en gang jeg så overskriften, tenkte jeg å skrive akkurat det samme! Helt enig! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Normal. Helt klart. 5148076[/snapback] :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jeg? unormal kanskje? veit ikke? husker ikke Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Som jeg pleier å si; Bare død fisk svømmer med strømmen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vel jeg... i mitt syn så er jeg ikke unormal.. men heller ikke normal.. Har lyst til å liksom endre mye med meg selv... å ja.. veldig mye.. men jeg er no en ganske normal 18 åring vil eg tro.. litt blaut men ellers bra.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Poenget er at det er så mange som "går mot strømmen" at man ikke gjør det likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg er normal, alle andre er raringer... neida Jeg er jente og liker yngre gutter, det er ikke så standard har jeg skjønt.. har også en tendens til å hate filmer etc som "alle" liker Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg vil ikke bli husket som "normal", jeg vil bli husket som meg selv Neeeeij, eg e den som drite ut folk, snakka skit når eg egentli burde holdt kjeft, eg elska å irritere, eg yppa me folk på 2 meter, eg følger ikkje strømme - kunn for å ødlegge / irritere, eg laga elendige vitsa av alt, eg ler av meg sjøl.. Da e normalt for meg Alt eg gjer e kødd / ironisk.. Lenke til kommentar
OMG101 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ja hvem er ikke det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det spørs hva man mener med normal. Normal sånn sett at jeg vil finne meg en kjæreste, få barn, bygge hus og kanskje få et lån på rundt 2 mill, nei. Jeg har ikke lyst til å ødelegge livet mitt tidlig. Er vel ganske normal, men jeg er ikke noe A4 menneske. Liker musikk som mesteparten av ungdommen nå til dags bare rister på hodet av, har en humor som de fleste ikke skjønner. For meg så er det normalt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Oy! Jeg bor i Fana, men er faen ikke snobb ^^ Mange snobber her, og blir av og til automatisk sett på som snobb når jeg sier jeg bor her til folk jeg ikke kjenner så godt *hate* =) 5149486[/snapback] Vet ka du mener .. Føler med deg Lenke til kommentar
OMG101 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg er jente og liker yngre gutter, det er ikke så standard har jeg skjønt.. har også en tendens til å hate filmer etc som "alle" liker 5150289[/snapback] Hvor gammel er du? kanskje du liker meg. Jeg er ikke den typen som er dom. Endret 14. november 2005 av OMG101 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg er jente og liker yngre gutter, det er ikke så standard har jeg skjønt.. har også en tendens til å hate filmer etc som "alle" liker 5150289[/snapback] Hvor gammel er du? kanskje du liker meg. Jeg er ikke den typen som er dom. 5151327[/snapback] *dum Lenke til kommentar
OMG101 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 jonki er hvertfall ikke normal, han er negativ! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 kan du definere normal? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 jonki er hvertfall ikke normal, han er negativ! 5151370[/snapback] Er det ikke normalt å være negativ i dette landet da? Virker nesten sånn av og til... Å snakke til fremmede på bussen, neeeida ingen som gjør det... innadvente nordmenn! oii.. nå ble jeg off-topic! I vertfall i denne byen idag... DRITTvær! Skulle heller blitt hjemme.. Fikk gå fra skolen 12, men de som ikke kom fikk heller ikke fravær.. - litt surt. *være negativ* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det kommer helt an på hva som defineres som normal da. Men har alltid skilt meg ut og ser ikke på meg selv som normal på noen måte. Kommer også an på hvem jeg sammenligner med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå