Gå til innhold

Er du normal?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg er normal, alle andre er raringer... neida

Jeg er jente og liker yngre gutter, det er ikke så standard har jeg skjønt.. har også en tendens til å hate filmer etc som "alle" liker

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke bli husket som "normal", jeg vil bli husket som meg selv ;)

Neeeeij, eg e den som drite ut folk, snakka skit når eg egentli burde holdt kjeft, eg elska å irritere, eg yppa me folk på 2 meter, eg følger ikkje strømme - kunn for å ødlegge / irritere, eg laga elendige vitsa av alt, eg ler av meg sjøl..

Da e normalt for meg :) Alt eg gjer e kødd / ironisk..

Lenke til kommentar

Det spørs hva man mener med normal. Normal sånn sett at jeg vil finne meg en kjæreste, få barn, bygge hus og kanskje få et lån på rundt 2 mill, nei. Jeg har ikke lyst til å ødelegge livet mitt tidlig.

Er vel ganske normal, men jeg er ikke noe A4 menneske. Liker musikk som mesteparten av ungdommen nå til dags bare rister på hodet av, har en humor som de fleste ikke skjønner. For meg så er det normalt.

Lenke til kommentar
Jeg er jente og liker yngre gutter, det er ikke så standard har jeg skjønt.. har også en tendens til å hate filmer etc som "alle" liker

5150289[/snapback]

Hvor gammel er du? kanskje du liker meg. :)

Jeg er ikke den typen som er dom. :)

Endret av OMG101
Lenke til kommentar

5150289[/snapback]

Hvor gammel er du? kanskje du liker meg. :)

Jeg er ikke den typen som er dom. :)

5151327[/snapback]

*dum

Lenke til kommentar
jonki er hvertfall ikke normal, han er negativ!

5151370[/snapback]

Er det ikke normalt å være negativ i dette landet da? :p Virker nesten sånn av og til...

Å snakke til fremmede på bussen, neeeida ingen som gjør det... innadvente nordmenn!

oii.. nå ble jeg off-topic!

I vertfall i denne byen idag... DRITTvær! Skulle heller blitt hjemme.. Fikk gå fra skolen 12, men de som ikke kom fikk heller ikke fravær.. - litt surt.

*være negativ*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...