Plomma2 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 I følge allle rundt meg: nei. Ser jeg på meg selv som normal? Nei. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva som er normalt kommer helt anpå hvilken gruppe mennesker du er sammen med/omgås. I en goth klubb kommer ingen til å se rart på deg hvis du har sminke og sorte klær, men de vil nok kanskje det på en fin resaurant i oslo. Mer personlig sett, så vet ingen hva andre tenker HELE tiden, og det er veldig sjeldent man har en unik tanke/gjør noe originalt. Så derfor kan man jo definere "normal" som hvor mange ganger noen har gjort alt det du har gjort, og tenkt alt det du har tenkt, for så å sammenligne det med alt det andre har gjort og tenkt. Med andre ord en umulig jobb. Derfor så kan man si at bare dine venner kan si om du er normal eller ikke, for de er det eneste refereanse punktet du kommer til å ha, og seff alle de du møter, men de har ikke et komplett bilde. Hvis man skal sammenligne seg selv med andre, så ja, kanskje man blir unormal, men du vet heller ikke om de sammenligner seg med deg. omtrent alle friske mennesker har samme mentale utgangspunkt, dermed kan folk som virker overfladiske og "normale", ha like mange tanker som deg.. Sorry for ranten, men ble litt engasjert.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 øhhh, hva er normalt egentlig? Hvem kan definere normalt? Som Psylocibe sier, så ser jeg på meg selv som normal, men kanskje ikke alle andre gjør det? Jeg er veldig selv-ironisk, og kan kødde om ting som andre mener er helt tabu. Som f.eks selvmord, voldtekt osv... ikke så jeg sårer noen altså , men jeg syns det er greit å¨kødde om sånne ting, fordi jeg mener det er viktig å kunne le av det. Jeg er kanskje ikke normal når jeg sier jeg syns det er finere å se på en t-bane som er dekka av graffiti enn de kjipe reklamene som gjerne fronter sex og masse annet press på dagens ungdom. Jeg er kanskje ikke normal når jeg syns det er greit at folk velger å røyke hasj, da jeg ser på dette som bedre enn å drikke alkohol, selvom det beste selfølgelig er å være avholds. yea yea, lista kunne jeg vært en mil lang, det er jo bare å remse opp alt om seg selv, så gi lista til en annen person som igjen kan peke på hva den personen syns er normalt. Ergo, ingen kan definere normalt, fordi alle har forskjellige meninger om hva som er normalt, selvom det finnes typiske ting som alle ser på som ''normalt'' Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg gidder ikke være unormal lengre. Alle andre er det. Mainstream er så døllt, ass. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 er faktisk ikke lov og gå rundt med leatherman'en i lommen. var en polti som sa det til meg engang 5129642[/snapback] fanken, jeg har leatherman'en festa til beltet hele tida jeg. tar den bare av når jeg sover. har den på i banker og butikker, men har aldri blitt stoppet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det må da være kjipt å være normal da.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hadde jeg vært det så innbiller jeg meg livet mitt hadde vært mye lettere, så siden det ikke er det antar jeg at jeg er unormal.. Jaja, gøy og kjipt det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 er kanskje litt normal, men det er i såfall veldig lite. jeg har igrunnen ikke lyst til og være normal jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Neh. Hvorfor? Jeg liker ting som ikke flertallet gjør, jeg gjør ting flertallet ikke gjør, osv... (Gjør selvfølgelig også ting flertallet gjør så er ikke 100% unormal heller, sånn sett... ) Uansett, vil tro at de færreste er normal. Og hvis noen er(dvs. oppfører seg som gjennomsnittet nesten på prikken) så må det være en dødskjedelig person. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hmm.. Hvorfor må en "gjennomsnittsperson" være dødskjedelig? Han er jo bare gjennomsnittet av alle "unormale".. Har han vært dødskjedelig, så har han sikkert ikke vært normal.. og der har du den sirkelen.. Men, du er unik som har dine egne meninger og liker dine egne ting. Egne favoritter også.. Men, du er også normal; Jobber, eller går på skole!? Handler på Rema! Liker en øl. Liker ikke øl. Kjøper varer, ting du liker.. Driver med PC. Skjønner virkelig ikke at er så "fælt" å være normal!? Jeg er jo ikke som ALLE jeg heller, men det betyr nå ikke at jeg er UNORMAL fordet.. Jeg er UNIK, men jeg er normal! Tror virkelig at ikke alle dere er så unormale som dere tror/ønsker at dere er.. (Sett inn navn her) er ikke en kjedelig, tørr, 8-16, A4 person -bare fordi du er "normal"! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ingen er som meg, derfor er eg ikkje normal. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ingen er som meg, derfor er eg ikkje normal. 5130691[/snapback] Tullprat.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nok en nyttig tråd 5128577[/snapback] Hva er normal? Jeg ser ikke på meg selv som helt normal, men heller ikke for gal ( i lengden ) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er normal på noen punkter, men unormal på andre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nei, jeg er rar. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg er nok ikke normal. Det er jo på sett og vis normalt å være litt unormal, men tror ikke jeg helt faller innenfor den kategorien heller. Ser ikke på meg selv som normal og tviler vel egentlig på at andre ser på meg som normal. Det er jeg egentlig ganske tilfreds med. Streber ikke etter å være unormal, men streber heller ikke etter å være normal. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg er ikke normal. Jeg kan underholde meg selv i dagesvis foran en blikkboks med skjerm og tastatur. Jeg sitter gjerne på en lørdagskveld og nipper til whisky mens jeg hører på Tom Waits. Jeg er ikke kristen (abnormalt i henhold til antall medlemmer av statskirken). Jeg synes Windows ME funket helt greit før XP kom ut. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Siden alle sier "Om alle var like blablabla" Så ønsker jeg å være normal, derfor er jeg unormal ! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Definer normal..? Jeg er ihvertfall så abnormal som det går an å bli tror jeg.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 jeg kan også konstatere at jeg ikke er normal! Jeg tør og være meg selv hele tiden og ikke bare følge strømmen. stolt av det jeg! 5128299[/snapback] samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå