Wobokel Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Ser du på deg selv eller andre rundt deg som normal? Å være unormal er jo en annen ting, men ser du på deg selv som helt normal? Tenk godt igjenom før du svarer. jeg og noen venner stilte oss det spørsmålet om alle vi gikk i klasse med. Vi kom fram til at det var ingen som var helt normale, alle var litt anderledes på noen områder(noe som i og for seg er normalt). Men de (fleste) er ikke unormal av den grunn. hvis dere skjønner? og til slutt Hva er det som ikke er normalt med deg? Endret 9. november 2005 av Wobokel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er ikke helt normal når man ser på personene rundt meg. Jeg har en høyere terskel for hva som spøkes med for eksempel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg tør nok med hånden på hjertet påstå at jeg er ganske så abnormal. Og det er jeg faktisk ganske så stolt av. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg kan også konstatere at jeg ikke er normal! Jeg tør og være meg selv hele tiden og ikke bare følge strømmen. stolt av det jeg! Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Normal er et ideal. Og tenk hvor kjedelig det hadde vaert om alle var normale.... Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 la til den jeg: og til slutt Hva er det som ikke er normalt med deg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Så er jo spørsmålet "hva er normalt?". Hvem bestemmer hva som er normalt? Du? Jeg? Kongen (Harald, ikke Elvis)? I mine egne øyne er jeg så normal som man kan bli. I andres øyne er jeg gjerne ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Normal er et ideal. Og tenk hvor kjedelig det hadde vaert om alle var normale.... 5128305[/snapback] enig. egentlig er ingen normal siden alle har noe unormalt med dem. Kan være noe enkelt som en litt rar nese eller noe litt mer tydelig som f.eks å være helt paranoid, og roper og hoier for det midste ting. Er en som bruker å gå forbi skolebussen som har noe psykiske greier som springer forbi oss mens hun ser seg helt skremt tilbake når vi står der. Er jo også unormalt å være helt 100% normal også da, så blir et vanskelig spørsmål IMO Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er du normal? nei Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er overhode ikke normal. Føler meg langt fra en gjennomsnittlig person. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Normal er det flesteparten av en populasjon er. Hvis alle er unormal, så vil dette være normalen, altså normalt. Tror det er mange som tror de er unormale, men det er ikke nødvendigvis tilfelle. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er abnormal på så mange punkter at det ikke er noe poeng i å nevne dem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg regner meg selv som normal, selv om jeg ganske så unik! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Normal i forhold til? EDit: tror neppe du er normal! Endret 9. november 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg blir rett og slett sett på som gæern i den forstand at jeg gjør ting som ingen andre klarer/tørr og prøve. jeg har vell egtnlig ikke lært hva frykt er Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 har noen en definisjon av hva som er "normal"? btw: jeg er ikke normal Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nei, vil ikke sia at jeg er som alle andre (det er vel dette som blir "normal", skulle jeg tro), men vil ikke si at jeg er fullstendig annerledes heller. Lett banding. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ser du på deg selv eller andre rundt deg som normal? Å være unormal er jo en annen ting, men ser du på deg selv som helt normal? Tenk godt igjenom før du svarer. jeg og noen venner stilte oss det spørsmålet om alle vi gikk i klasse med. Vi kom fram til at det var ingen som var helt normale, alle var litt anderledes på noen områder(noe som i og for seg er normalt). Men de (fleste) er ikke unormal av den grunn. hvis dere skjønner? og til slutt Hva er det som ikke er normalt med deg? 5128253[/snapback] nei jeg er ikke normal... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg tror jeg er normal. Edit: HAHAHAHA, drit i det der. Jeg sitter naken her og spiser ostepop med gaffel mens jeg hører på sanger lastet ned fra hjemmesiden til Vigrid "Jeg er hvit og mitt folk er hvitt" NTSJ NTSJ NTSJ NTSJ Endret 9. november 2005 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå