Nidhogg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har kjøpt Jegermaister og vil oppbevare den så kaldt som mulig. Kan jeg ha den i fryseren uten at den fryser til is? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Javisst, men du bør nok ikke drikke den hvis den er alt for kald da det kan føre til frostskader. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 den blir perfekt kald hvis du lar den ligge i kjøleskapet en stund, gjerne legge den inn dagen før den skal drikkes. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 ok...takker for svar. *skal shotte med måte* Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 rundt -60 er vel vanlig for sprit når den fryser Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Føkk, fikk lyst på jegermaister :-/ Anyway SKÅL! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ok...takker for svar. *skal shotte med måte* 5129876[/snapback] høres bra ut, Jegermeister en min klare favoritt innenfor sprit. Har flere ganger gått igjennom en helflaske jegermeister og det blir alltid morro Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sambocka er også og anbefale! Men vær forsiktig Hva koster det egentlig for en flaske jagermaister på polet? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ahhh ingenting slår en god JÆGER i et lystig lag Fikk også veldig lyst på.......polet i morgen. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sambocka er også og anbefale! Men vær forsiktig Hva koster det egentlig for en flaske jagermaister på polet? 5130011[/snapback] Ifølge www.vinmonopolet.no koster det kr 167 for 35 cl kr 309 for 70 cl Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sambocka er også og anbefale! Men vær forsiktig 5130011[/snapback] Sambocka er farlig, særlig blanda med jegermeister ... fy flaten på seg som jeg blei full på det greiene sist Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sambocka er også og anbefale! Men vær forsiktig 5130011[/snapback] Sambocka er farlig, særlig blanda med jegermeister ... fy flaten på seg som jeg blei full på det greiene sist 5130202[/snapback] Et annet spørsmål. Det er jo vanlig å tenne på sambocka, og så puste inn gassen. Er det alkohol i denne? Blir man full av den? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Du må for all del ikke putte drikken i fryseren før du skal drikke, da kan det dannes krystaller i drikken. Og da kan du skjære deg opp innvendig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Du må for all del ikke putte drikken i fryseren før du skal drikke, da kan det dannes krystaller i drikken. Og da kan du skjære deg opp innvendig. 5130475[/snapback] :!: :!: hva? har jeg aldri hørt om. Har dog hørt at hvis man fryser ned sprit så kan man få frostskader Skjært opp innvendig?? smelter ikke krystallene i løpet av noen sekunder da?? haha Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 fryser ikke før +/- 30. Men nytes best ved tempratur rundt frysepunktet, gjerne med haakon classic. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Læreren min sa det til meg i drikkelære, da jeg går VK1 Kokk. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Læreren min sa det til meg i drikkelære, da jeg går VK1 Kokk. 5130802[/snapback] :!: :!: han kan ikke være mye glup! Det er jo f.eks helt standar å legge aqueviten ( spellcheck?!) i fryser'n før julemiddagen osv.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sambuca skal helles i shotteglass og tennes på. Deretter skal du "legge" håndflaten din fort over glasset (mens det er flamme). Da skal glasset sitte fast i håndflaten/"håndhulen" din. Riv glasset av hånda, drikk og så skal du ta glasset nesten inn i munnen og ta et skikkelig stort trekk Smeller noe ballejævlig Evt. kan du ha det i munnen, tørke av leppene, lene hodet bakover og tenne på mens det er inne i munnen, og så lukke etter et par sek. Eneste man må passe på med sambuca er at man for all del ikk søler sambucaen mens den brenner! Skader kan fort oppstå. Er det digg å blande sambuca med jæger? må prøves! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Kan godt hende, bryr meg ikke så stort.. btw, det skrivest aquavit, men kan også skrives akkevitt.. Edit: Nå fikk jeg lyst på spekemat og aquavit/øl.. Endret 9. november 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Sambocka er også og anbefale! Men vær forsiktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå