daaagi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei Kommer ikke inn på internett i vanlig explorer, men får til å pinge internett gjennom dos. Vet noen hva som kan være galt? Det er en compaq bærbar pc, så litt forhåndsinstallert programvare er det. Vet programmer som Norton Internet Security av og til har krøllet til systemet med diverse tilganger etc så valgte å uinstallere dette. Men fortsatt vil det ikke fungere. Får opp i explorer at siden ikke kan vises. Service Pack 2 er installert, men disabla firewallen. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Du kan prøve: gå på meny verktøy - alternativer for internett - fanekort tilkoblinger - sett opp. Og følg den veiviseren der Lenke til kommentar
abze Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nytte vel ikke med opera eller firefox heller da, selv om de er mye bedre enn IE!! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Når jeg får krøll på systemet finner jeg fram lageet mitt med meory stick lagrer alt jeg skal ha og setter i XP-programvaren! VELDIG irriterende med instillingene du må fikse på og sånt etterpå men den er da god som ny! Hadde en gammel Compaq PC før (stasjonær) og den måtte på overhaling minst 10 ganger og denne metoden funka ALLTID, verdt et forsøk Lenke til kommentar
daaagi Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 takker for svar. Jepp, skal prøve med mozilla og firefox. Men da hadde jeg vel begynt og lure enda mer om det hadde virket med dette det med fanetilkoblinger slet jeg litt med å finne ut hva/hvor dett var. Om ingenting skulle virke tror jeg nok som de fleste.. windows xp cd`en ligger ikke langt unna. kjapt og enkelt Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har no faktisk hatt dette problemet selv jeg for lenge siden. Da ville Opera på nett, men ikke IE. Litt morsomt egentlig men jeg brukerda Opera så jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå