axaver Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Uansett hvor mye whitebox, ikke white box, har kommet seg, så kommer jeg aldri til å handle derfra. Grunnen er at de har vist så altfor mange ganger at kundeservice er noe de ikke kan, og at de rett og slett ikke vil forbedre seg. Har hørt utrolige historier, alt fra at en kunde ikke kunne hente pcen hos whitebox, i lokalene deres, og at han måtte møte en fra whitebox på en bensinstasjon. Virker det seriøst? Nei. I tillegg så har det vært historier der kundeservice har vært arrogante rasshøl og ledd kunder rett opp i trynet. Virker ikke helt bra syns jeg. Mange har også opplevd at whitebox har sagt at "nå er pcen din sendt", men så går det uker og dager, men har pcen kommet? Nei. De ringer/mailer igjen og spør om kollinummer, hva får de til svar? Jo, at den har blitt sendt, men sannheten er at de faktisk ikke hadde sendt. Men for all del, bare kjøp fra whitebox, jeg handler andre steder som kan det med kundeservice, der folk er hyggelige. Dessuten. Til trådstarter. Mener du altså at whitebox har kommet seg fordi de klarte å svare på en tlf? Det skal nok mer til. Dessuten så syns jeg det var rart at du plutselig begynte å bable om at folk slenger dritt om whitebox når du snakket med dem "hallo har hørt folk slenger dritt om dere, er det sant?". Du bør kanskje prøve å skrive litt mer ordentlig neste gang. Det er mye rot i innleggene dine. 5131859[/snapback] hehe rooolig nå sailer boy nei men jeg har lest tråder og tråder om at wb folka ikke tar telefonene på mange uker . . . . . . . og jeg sa ikke direkte : "hallo har hørt folk slenger dritt om dere, er det sant?" Jeg sa at jeg hadde lest litt rundt om kring og hørt at de hadde fått mye negativt mot seg . Og da sa han får å bevise at WB er litt bedre enn som så skal Pcen din være der på mandag .. (hvis ikke blir jeg sur , som jeg antar jeg kommer til å bli etter jeg leser så mye drit om wb ) men for det andre ... . ... jeg heier ikke på wb i denne tråden kanskje det ser sånn ut men nei men jeg skal poste ut når jeg har fått pcen og testa den ... mvh simen! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 men for det andre ... . ... jeg heier ikke på wb i denne tråden kanskje det ser sånn ut men nei men jeg skal poste ut når jeg har fått pcen og testa den ...mvh simen! 5131948[/snapback] Igjen, problemet med Whitebox har aldri vært produktet de leverer. Lenke til kommentar
axaver Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Bare får å si det så ble pakken sendt i går og er fremme på mandag regner jeg med og husk at jeg bestilte den pcen her på tirsdag så leverings tid er ikke no problem så lang fikk kollinummer å greier ... jeg måtte velge en annen skjerm en den jeg hadde valgt fordi di hadde den ikke inne på lager måtte kjøpe en skjerm til 500 kr(den skjermen var jo sellfølgelig bedre og større ) men siden jeg gjorde det eller no så ga han meg en gratis bæreveske og oppgraderte pcen fra 1.6 - 1.73 GHz 100% Rabatt og verdi 200 kr og fikk en bæreveske med for 345 kr 100% rabbat :o) så langt liker jeg whitebox med snille selgere( men alle selgere må jeg være snille får de skal jo selge med det her ) men så vi får se hvis det skjer no med pcen og jeg må sende inn igjenn som jeg håper jeg ikke må ... men sålangt er jeg fårnøyd.......................... gleder meg.simen. Endret 10. november 2005 av axaver Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei folkens, Mener vi skal gi WB en sjanse. Er klar over at WB var elendige på kundeservice før. Men har nettopp bestilt meg en CL77 som faktisk er sent i dag, og servicen var upåklagelig. Man kommer faktisk igjen på telefon, noe som ikke var mulig før, og de sender faktisk ut maskinene slik de lover. Fikk ikke prutet så mye på CL77 som jeg bestilte da, men fikk meg en gratis oppgradering, siden jeg har måttet vente ca 1 uke på GeForce 7800 GTX... Mvh Senshi Lenke til kommentar
axaver Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Hei folkens, Mener vi skal gi WB en sjanse. Er klar over at WB var elendige på kundeservice før. Men har nettopp bestilt meg en CL77 som faktisk er sent i dag, og servicen var upåklagelig. Man kommer faktisk igjen på telefon, noe som ikke var mulig før, og de sender faktisk ut maskinene slik de lover. Fikk ikke prutet så mye på CL77 som jeg bestilte da, men fikk meg en gratis oppgradering, siden jeg har måttet vente ca 1 uke på GeForce 7800 GTX... Mvh Senshi 5134112[/snapback] Enig med deg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Foreslår at du senker armene og demper jubelbrusen til du faktisk har maskinen i hånda. DEN har vi hørt før for å si det sånn... "Ja, jeg står og pakker den akkurat nå". To dager etter: "Nei den har dessverre ikke kommet ennå". Lenke til kommentar
axaver Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Foreslår at du senker armene og demper jubelbrusen til du faktisk har maskinen i hånda. DEN har vi hørt før for å si det sånn... "Ja, jeg står og pakker den akkurat nå". To dager etter: "Nei den har dessverre ikke kommet ennå". 5134141[/snapback] Ej kjekken nå må du roan .. er 100% enig med bo1e .... det er like stor skanskje at det skjer no med selve pcen som på en annet sted men servicen har kanskje vært forjevli men ser ut som om det bedrer seg så kjekken ikke vær så jevli tøff imunnen før vi får pc'ene du gutten min ... takk for meg Mvh aXaver Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Eh... er det bare meg som har problemer med å skjønne hva som faktisk blir sagt her? Lenke til kommentar
axaver Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Eh... er det bare meg som har problemer med å skjønne hva som faktisk blir sagt her? 5134201[/snapback] hah Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Fra retningslinjene: "#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på." I flere innlegg bryter trådstarter med disse tre retningslinjene. Denne tråden stenges som en advarsel til - skriv Bokmål - ikke dialekt, dropp overdreven smileybruk, dropp masse utropstegn, dropp sms-språk. Flere slike poster kan nemlig ende med advarsel - og evt ferie fra forumet. Og det vil vi ikke . EDIT: Det er selvfølgelig lov å skrive nynorsk også - vi har 2 offisielle skriftspråk her i norge, begge kan brukes. Endret 11. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg