axaver Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg bestilte en whitebox Otto Fantastico! Jeg ringte i dag : piiiip piiip piiiip : Hei det er WhiteBox Salgskonsulent O.s.v .. hei sa jeg og jeg sa jeg hadde hørt mye drit om de og jeg vurderte å si at jeg angra kjøpet etter å ha lest alt det dritet om Wb å¨Hardware.no men han sa han skulle sende ut pcen i mårra og jeg skulle få den på mandag eller tirsdag .. hvis det skjedde no problemer var det bare å sende til bake med en gang sa han ... han sa han skulle bevise at det ikke var sant det folka sa om WB ( jeg tror på hva folka snakker om WB om .. men tror WB har forbedret seg litt ? ) Han skulle åsså sende meg en epost i løpet av dagen ! Jeg spurte hvorfor så mange personer hadde snakka drit om WB han sa at de hadde hatt tillfeller med sånne situasjoner sa han .. men hele WB crew hadde forbredra seg og er klar på tråden når folk trenger hjelp.... altså dette her har HW folk klagd på : Pcen kom ikke før om ett parr uker : lappizen min blir sendt ut i mårra Lappizen virker ikke : Det vet jeg ikke ennå skal fort finne ut av det . Dårlig service : Tyder ikke på det da sånn som han var De tar aldri tLf : De tokk den med engang jeg valgte salgskonsulent ! Konklusjon : Nå får vi jo se når pcen kommer men ser profesjonelt ut og bra herfra ! men vi får se hva som skjer Hva syntes dere om dette ? KJÆRE BRUKERE KANSKJE VI SKAL REVURDERE DE SPYDIGE KOMENTARENE TIL WHITE BOX ...Eller ikke ? Tiden viser takk for meg mvh simen Ps : Gleder meg no jevli til pcen kommer Hvis den virker ? Håper dere kan komme med synspunkter og sånne ting Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hei axaver! Jeg sitter med noen av de samme erfaringene som deg. WB har fått mye pes her på forumet tidligere, men jeg synes vi skal gi dem en ny sjanse... Har bestilt endel laptops der tidligere, og har aldri hatt problemer. Btw så lovde WB meg å sende avgårde min CL77 i dag eller morgen. *Gleder meg* Mvh Senshi Lenke til kommentar
DoNNyBoi Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eneste negativt jeg har opplevd med WB er behandlingstiden på bestillinger/avbestillinger. Fikk plutselig min laptop 1 1/5 mnd etter at jeg hadde sendt inn bestilling samt avbestilt den dagen etter. Det er så klart uakseptabelt tidsbehandling. Men bevares, for en bra service. Det skal jeg med hånden på hjertet love deg. Bare du snakker til dem med en vennlig tone og foreslår en kompensasjon for forsinkelsen. Jeg fikk 1500kr rabatt pluss masse ekstra oppgraderinger og programvare. Allerede har jeg spart par høvdinger på ca. 1 mnds ekstra ventetid. DET kaller jeg service! Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er enige at de har fått mer kritikk enn det de fortjener. Mye av av kritikken har nok kommet etter "september tilbudet" ifjor, da svært mange, inkludert meg selv måtte vente ganske lenge på grunn av flere ordrer enn de kunne takle. Fikk gratis dvd-brenner for vente tiden . Når det er sagt har de også blitt kritisert for å ignorere kunder og være frekke. Det kan jo skyldes mye, men mitt inntrykk av kundeservicen er iallefall positiv. Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eneste negativt jeg har opplevd med WB er behandlingstiden på bestillinger/avbestillinger. Fikk plutselig min laptop 1 1/5 mnd etter at jeg hadde sendt inn bestilling samt avbestilt den dagen etter. Det er så klart uakseptabelt tidsbehandling. Men bevares, for en bra service. Det skal jeg med hånden på hjertet love deg. Bare du snakker til dem med en vennlig tone og foreslår en kompensasjon for forsinkelsen. Jeg fikk 1500kr rabatt pluss masse ekstra oppgraderinger og programvare. Allerede har jeg spart par høvdinger på ca. 1 mnds ekstra ventetid. DET kaller jeg service! 5128148[/snapback] Hmm.. noen som var ekstra heldige Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1 innlegg og det første du skryter av er WB, hmmm Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gi en lyd når du får pcen da, eventuelt når du trenger kundeservice. En ting er når du er potensiell kunde/har bestilt, men ikke betalt. Men så spørs det om det holder seg oppe. Selv har jeg ingen erfaringer (bortset fra kompiser), så jeg skal ikke gå inn på det, men å si at de har kommet seg pga. at de vil selge til deg.. den er litt svak. Uansett, lykke til med PCkjøpet. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1 innlegg og det første du skryter av er WB, hmmm 5129220[/snapback] Samme som slo meg. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1 innlegg og det første du skryter av er WB, hmmm 5129220[/snapback] Samme som slo meg. 5129315[/snapback] Jeg bryr meg ikke så mye om at dette er ditt første innlegg. Men det blir litt rart når du skryter av dem før WB i det hele tatt har prøvd å levere deg den bærbare. Jeg tror nemlig ikke at noen av de som har vært "sint" på WB har hatt problemer før de skulle få levert de bærbare sine. Lenke til kommentar
axaver Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) hehe Jeg hadde bare glemt brukernavn o.s.v ... har en konto her men har skifta epost adresse og husker ikke passord til den gamle epost adressen pluss har glemt brukernavn å passord ,, så hehe nei det er ikke først gang jeg skriver på diskusjon.no får å si det sånn Men jeg heier ikke akkuratt på WB men la oss gi de en sjanse . BTW capy Postet i dag, 18:39 Gi en lyd når du får pcen da, eventuelt når du trenger kundeservice. En ting er når du er potensiell kunde/har bestilt, men ikke betalt. Men så spørs det om det holder seg oppe. Selv har jeg ingen erfaringer (bortset fra kompiser), så jeg skal ikke gå inn på det, men å si at de har kommet seg pga. at de vil selge til deg.. den er litt svak. Uansett, lykke til med PCkjøpet. Svar: jeg er ganske enig med deg men når jeg snakka med han sa han det var no problemo og sende tilbake pcen hvis det skjedde no ...... men men skjer det noe galt og kundeservicen svikter går jeg til tv2 hjelper deg eller no ... men jeg er enig med mange her at WhiteBox kanskje ikke er det tryggeste stedet i norge å kjøpe lappizer på men billig ja faen det er det .. så nå får vi se hvordan det går ... jeg sier i fra på dette forumet når jeg får pcen og sjekker om alt er i orden ... å BTW . ER DET NOEN HER SOM HAR ETT PROGRAMM SOM TESTER PCEN FÅR OM ALT VIRKER .. EN TESTER ? Takker for svar .. Keeep up good work mvh simen OG HE***** DA JEG SKRYTER IKKE AV WB GUTTER .. JEG SIER VI BØR GI DE EN SJANSE ... SÅ CHILL DOWN BOYS .. Endret 9. november 2005 av axaver Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hehe Jeg hadde bare glemt brukernavn o.s.v ... har en konto her men har skifta epost adresse og husker ikke passord til den gamle epost adressen pluss har glemt brukernavn å passord ,, så hehe nei det er ikke først gang jeg skriver på diskusjon.no får å si det sånn 5129427[/snapback] Fint for deg. Den dagen du har gjennomført en retur der uten problemer så kan du lage en post. Problemet dems har aldri vært viljen til å selge. Lenke til kommentar
Scamps Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Begynner å bli frista jeg også. 1) Jeg er student og har lite penger 2) Behov for PC er ikke umiddelbart. 3) Jeg fikk A i forretningsjus og kan markedsføringsloven bra. Med noe tull fra Whitebox vil jeg kunne presse de med påpekning av lovbrudd. Tror jeg kjører på!! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De har blitt presset så mange ganger med lover og regler at det vil ikke bekymre dem en millimeter. De gjør akkurat som de vil og driter fullstendig i kundene. Du får helt sikkert det du skal ha til slutt, men om noe er galt vil det koste deg så mye tid og krefter å ordne det at det overhodet ikke er verdt det. Så vent med skryt til de faktisk viser at de har endret seg. Hva en eller annen sier på telefonen der bør du ta ikke med en klype salt men med en hel tønne. De sier hva som helst for å få avsluttet samtalen og lagt på røret så de kan røre videre med hva de enn foretar seg der oppe. Det de foretar seg har ihvertfall ikke noe med service og god kundebehandling å gjøre. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) "KJÆRE BRUKERE KANSKJE VI SKAL REVURDERE DE SPYDIGE KOMENTARENE TIL WHITE BOX ..."5128068[/snapback] Viss WB har kommet seg, så må det ha skjedd ganske nylig... Skjekk denne: LINK edit: roter med link og quote Endret 9. november 2005 av jornln Lenke til kommentar
axaver Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 "KJÆRE BRUKERE KANSKJE VI SKAL REVURDERE DE SPYDIGE KOMENTARENE TIL WHITE BOX ..." 5128068[/snapback] Viss WB har kommet seg, så må det ha skjedd ganske nylig... Skjekk denne: LINK edit: roter med link og quote 5130082[/snapback] Men s¨ er det jo sånn at han som bestilte pcen har jeg på msn og han har nettop fortalt meg at han har pcen i hånda men ok jeg er enig at WB er ikke de beste innen suport :!: :!: :!: hehe ... Lenke til kommentar
axaver Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 BTW : scamps da msger jeg deg hvis det skjer no galt med pc og de er dårlig på service som jeg antar de er ringer også til tv2 hjelper deg og resten av crewet men nå må jeg tilbake å se på internatet Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg har kjøpt bærbar fra whitebox for noen år siden. Hadde ingen problemer, fikk en flott pc, og de var flink å svare på spørsmålene mine, selv etter at jeg hadde betalt De lovet meg også at de skulle ordne opp hvis noe skulle skje med den utover garantiperiode da jeg solgte den etter et år (de hadde da utvidet garantiperioden). Kamerat av meg har nylig kjøpt seg bærbar der. Han kjøpte en modell som de gikk tom for etter at han hadde bestilt, så da fikk han en dyrere modell til opprinnelig pris. Sier ikke at jeg ikke tror på de som sier de har vært uheldig med whitebox, men når jeg skal ha meg ny laptop en gang i tiden så kommer whitebox.no til være en sterk kandidat. Tror sjangsen for at noe skal gå galt er akkurat like store andre steder som der. Endret 9. november 2005 av bo1e Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det har du nok helt rett i og det er ikke det som er hovedproblemet med whitebox. Hovedproblemet er at når først noe går galt vil du måtte bruke vanvittig mye tid og krefter på å få de til å ordne opp. Jeg har ikke tall på alle de telefonsamtalene og mailene jeg har hatt med lovnader om det ene og det andre som aldri blir holdt. De juger deg rett opp i ansiktet for å få lagt på fortest mulig og slippe å ta hånd om problemene. Lenke til kommentar
axaver Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Det har du nok helt rett i og det er ikke det som er hovedproblemet med whitebox. Hovedproblemet er at når først noe går galt vil du måtte bruke vanvittig mye tid og krefter på å få de til å ordne opp. Jeg har ikke tall på alle de telefonsamtalene og mailene jeg har hatt med lovnader om det ene og det andre som aldri blir holdt. De juger deg rett opp i ansiktet for å få lagt på fortest mulig og slippe å ta hånd om problemene. 5130552[/snapback] Hvor lenge er det siden dette har skjedd da kjeklulf ? og hvordan går det med saken nå ? og til slutt fortell hele din historie til oss om hva som skjedde og hva du kjøpte o.s.v ! takk for respons Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Uansett hvor mye whitebox, ikke white box, har kommet seg, så kommer jeg aldri til å handle derfra. Grunnen er at de har vist så altfor mange ganger at kundeservice er noe de ikke kan, og at de rett og slett ikke vil forbedre seg. Har hørt utrolige historier, alt fra at en kunde ikke kunne hente pcen hos whitebox, i lokalene deres, og at han måtte møte en fra whitebox på en bensinstasjon. Virker det seriøst? Nei. I tillegg så har det vært historier der kundeservice har vært arrogante rasshøl og ledd kunder rett opp i trynet. Virker ikke helt bra syns jeg. Mange har også opplevd at whitebox har sagt at "nå er pcen din sendt", men så går det uker og dager, men har pcen kommet? Nei. De ringer/mailer igjen og spør om kollinummer, hva får de til svar? Jo, at den har blitt sendt, men sannheten er at de faktisk ikke hadde sendt. Men for all del, bare kjøp fra whitebox, jeg handler andre steder som kan det med kundeservice, der folk er hyggelige. Dessuten. Til trådstarter. Mener du altså at whitebox har kommet seg fordi de klarte å svare på en tlf? Det skal nok mer til. Dessuten så syns jeg det var rart at du plutselig begynte å bable om at folk slenger dritt om whitebox når du snakket med dem "hallo har hørt folk slenger dritt om dere, er det sant?". Du bør kanskje prøve å skrive litt mer ordentlig neste gang. Det er mye rot i innleggene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg