EmmJay Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det kan se ut som at PlayStation 3 kommer i salg uten dagens regionkodesystem. Les mer Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ville bli supert om de gjorde det sony<3 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det hade vært mege deilig om de hadde droppa regionkoder Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hadde vært supert =) tror de kan vinne noen kjøpere på dette ! jeg skal kjøpe uansett Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 det vil vel funke på dvd filmer også det da i så fall? hadde vært digg om de gjør dette Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis dette er sant, så er det i hvert fall ingen tvil: da importerer jeg boksen så snart den er ute i Japan. Nintendo og Microsoft burde følge opp. Synes det er på tide at man går bort fra 50Hz-standarden egentlig, som man gradvis har sett flere spill gjøre denne generasjonen. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sony has patented technology for Blu-Ray that makes disc usable only in the first machine where disc is put to. Patent even has following quote: "By means of the present invention as described above, the following effects are obtained. Since only titles for which legitimate software has actually been purchased and which have been initially registered in the machine table can be used, resale (so-called used software purchase) after purchase by an end-user becomes practically impossible. When data recorded on a disk is illegally copied in full, since the exact pattern of the verification data cannot be recreated, the manufacture of counterfeit software becomes extremely difficult, and simple copying to a recording medium becomes meaningless. " Skulle bare mangle at de fjerner regionssperra, hvis de kommer med noe slikt! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 er det der sant?? at man kan bare bruke en blue ray plate i en spiller, og så blir den låst til den ene spilleren etterpå? wtf sier jeg, er jo et idiotisk opplegg! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Den der kan da ikke være sann, det er jo nesten å be om bråk. Link til hvor det er sagt? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis dette stemmer, har det som for meg var dagens flotteste nyhet i spillverdenen blitt til dagens desidert største kalkun (i samme verden). Hahah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Den der kan da ikke være sann, det er jo nesten å be om bråk.Link til hvor det er sagt? 5130870[/snapback] http://www.theinquirer.net/?article=27568 Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg vil bare kommentere det at sony prøvde seg med en sak i australia ang å forby chipping av den. Jeg misliker sånt sterkt altså, viser så tydelig at de ikke tenker på kundene, og kanskje kun på å tjene penger. Begynner å bli litt "fed up" =) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Å sleppe denne region D**** er bra Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Typisk. Først kommer det en liten godnyhet(ingen regionskoding), og så slippes det en bombe (blu-ray disk låsingen) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ingen regionkodar = kjempebra, det er dessverre ein del spel (særleg RPG) som ikkje kjem til Europa, hadde vore greit å importere frå USA. Låse spel til konsoll = komplett idiotisk, vil vere eit spark i fjeset til lovlydige forbrukarar, og vil koste Sony store marknadsandelar dersom dei er imbesile nok til å gjennomføre det. No er det ikkje sagt at dei vil innføre det, so eg kryssar fingrane. Kay Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sony gjør mye rart og dumt for tiden først det rootkill møka så den låsinga til spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg